Przetargi.pl
Roboty budowlane remontowe w budynku gospodarczo-garażowym zlokalizowanym w Gryficach, ul. Osada Zdrój 1 - drugi przetarg

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane remontowe w budynku gospodarczo-garażowym zlokalizowanym w Gryficach, ul. Osada Zdrój 1 - drugi przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku gospodarczo-garażowym, zlokalizowanym w Gryficach, ul. Osada Zdrój 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) roboty murowe: rozbiórka ścianek działowych w sanitariacie; poszerzenie dwóch otworów drzwiowych; rozebranie fragmentu ściany pod likwidowanym oknem; zamurowanie dwóch naświetli i jednego otworu drzwiowego; wymurowanie nowych ścianek działowych w sanitariacie; ułożenie nadproża w ściance działowej; 2) roboty stolarskie: demontaż trzech bram garażowych; demontaż okna i drzwi stalowych; demontaż pięciu drzwi drewnianych; demontaż dwóch naświetli (w sanitariacie); montaż drzwi drewnianych z ościeżnicami (do pom. socjalnego i sanitariatu); montaż drzwi technicznych stalowych (do pom. technicznego); montaż systemowej ścianki (kabiny) WC w komplecie z drzwiami; obsadzenie parapetu z płyty laminowanej; 3) roboty tynkarskie: skucie tynków wewnętrznych na ścianach w sanitariacie; częściowe skucie tynków na suficie w pom. garażowym; uzupełnienie tynków na zamurowaniach i powierzchniach po odbitych tynkach; przecieranie istniejących tynków na ścianach i sufitach (w sanitariacie, korytarzu, pom. socjalnym i technicznym); 4) roboty posadzkowe i okładzinowe: rozebranie istniejących posadzek w sanitariacie, pom. socjalnym i korytarzu; rozebranie podkładu betonowego w sanitariacie wraz z wybraniem nadmiaru gruntu; wykonanie nowego podkładu betonowego wraz z izolacją cieplną ze styropianu i przeciwwilgociową z papy zgrzewalnej oraz warstwą wyrównawczą; ułożenie nowych posadzek z płytek gresowych na zaprawie klejowej wraz z cokolikami; wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych w sanitariacie, z izolacją pionową natrysku z folii w płynie; wykonanie okładzin ściennych z tynku mozaikowego żywicznego w korytarzu i pom. socjalnym; zamontowanie trzech listew progowych; 5) roboty malarskie: wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach w sanitariacie, pom. socjalnym, korytarzu i pom. technicznym, z zamontowaniem kątowników na ościeżach; pomalowanie ścian i sufitów farba emulsyjną (sanitariat, pom. socjalne, pom. techniczne, korytarz); pomalowanie ścian i sufitu w pom. garażowym farba wapienną i lamperii farbą olejną; pomalowanie drzwi drewnianych farbą olejną (wejście do magazynu i korytarza w części socjalnej); 6) instalacja elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej natynkowej (zamontowanej na uchwytach) wraz z wyłącznikami i gniazdami; demontaż części opraw oświetleniowych (w całości w części socjalnej, częściowo w garażach i pozostałych pomieszczeniach - oprawy wyeksploatowane); zdemontowanie rozdzielnicy żeliwnej oraz zamontowanie nowej tablicy rozdzielczej (wg schematu) wraz z przeniesieniem liczników energii elektrycznej ze starej rozdzielni do nowej; ułożenie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej, z wykonaniem i zaprawieniem bruzd; zamontowanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz budynku, z ułożeniem przewodu ognioodpornego; montaż nowych opraw oświetleniowych i osprzętu; wykonanie niezbędnych badań i pomiarów instalacji elektrycznej; 7) instalacje sanitarne: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej (rury ciepłej i zimnej wody, rury kanalizacji ściekowej, armatura, osprzęt) w części socjalnej (pomieszczenie socjalne, sanitariat) w niezbędnym zakresie, z ułożeniem rur w bruzdach w posadzkach i ścianach (z wykonaniem i zaprawieniem bruzd) wraz z wykonaniem izolacji cieplnej rur wodnych z pianki poliuretanowej; 8) instalacja centralnego ogrzewania: wymiana instalacji c.o. z rur stalowych na miedziane w części socjalnej (pomieszczenie socjalne, sanitariat), z ułożeniem rur miedzianych w bruzdach w posadzkach lub ścianach (w otulinach z pianki poliuretanowej); wymiana dwóch grzejników stalowych żeberkowych na grzejniki dwupłytowe wraz z zaworami odcinającymi (z głowicą termostatyczną); wykonanie prób instalacji c.o.; 9) roboty nawierzchniowe: rozebranie zniszczonej nawierzchni betonowej przed budynkiem wraz z wyrównaniem podłoża; ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem warstwy odsączającej o grubości 10 cm; ułożenie obramowania nawierzchni betonowej z obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej; Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy wymiany instalacji elektrycznych, rysunki techniczne), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz poglądowo i pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie prace pomocnicze i tymczasowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego, w tym: - powierzenie funkcji kierownika robót osobom upoważnionym do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 243 z 2010 r., poz. 1623), - sporządzenie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, - wywóz z terenu robót i utylizacja wszelkich odpadów, jakie zostaną wytworzone w czasie realizacji zamówienia - na koszt wykonawcy. UWAGA: Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 złotych. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.12.2013 r. do godz. 9:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach