Przetargi.pl
Budowa budynku szatni sportowej z zapleczem sanitarnym przy boisku sportowym w miejscowości Pigża.

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku szatni sportowej z zapleczem sanitarnym przy boisku sportowym w miejscowości Pigża.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa: budynku szatni sportowej z zapleczem sanitarnym wraz z instalacją wod.kan i elektryczną, przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego wraz z przepompownią ścieków, zjazdu z drogi gminnej, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego www.lubianka.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 19 3. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami oraz instrukcjami dostawców i producentów zastosowanych materiałów, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi wykonawca. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie, wbudowanie np: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności. 4. Ilekroć w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazwy własnej to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów,urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów odpowiadających lub lepszych od parametrów określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne zobowiązany jest do udokumentowania ich równoważności. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia dokumentów określających parametry techniczne np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji projektowej. 5. Zakres robót obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza obejmującą cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3) naprawienie zniszczeń powstałych w trakcie robót; 4) uporządkowanie oraz doprowadzenie pozostałego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach