Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE – PRACE TERMOMODERNIZACYJNE

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg

  • Adres: 86100 Świecie, ul. Sądowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
    ul. Sądowa 18
    86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
    REGON: 29152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE – PRACE TERMOMODERNIZACYJNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne w budynkach nr 18, 19 i 29 Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza w Świeciu . Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części : 1) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 ( ODDZIAŁY IXa / IXb ) ; 2) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 ( ODDZIAŁY X / VII ) ; 3) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIAŁY IV / V ) . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla części 1. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 (ODDZIAŁY IXa / IXb) obejmuje następujące czynności: 1) ocieplenie dachu wraz z wymianą poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ścian poddasza od wewnątrz ; 3) ocieplenie stropu wewnętrznego pod poddaszem ; 4) wymianę starej stolarki wewnętrznej drzwiowej na nową ; 5) montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach ; 6) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu – wg branży konstrukcyjnej ; 7) montaż instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 8) modernizacja instalacji centralnej wody użytkowej (cwu) ; 9) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 10) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla części 2. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 (ODDZIAŁY X / VII) obejmuje następujące czynności: 1) ocieplenie dachu wraz z wymianą poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ścian poddasza od wewnątrz ; 3) ocieplenie stropu wewnętrznego pod poddaszem ; 4) wymianę starej stolarki okiennej na poddaszu na nową z nawiewnikami ; 5) wymianę starej stolarki wewnętrznej drzwiowej na poddaszu na nową ; 6) montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu – wg branży konstrukcyjnej ; 8) montaż instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody użytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zakres robót termomodernizacyjnych zgodnie z wykonanym audytem energetycznym oraz ustaleniami z inwestorem dla części 3. - PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIAŁY IV / V ) obejmuje następujące czynności: 1) ocieplenie dachu wraz z wymianą poszycia dachowego ; 2) ocieplenie ścian poddasza od wewnątrz ; 3) ocieplenie stropu wewnętrznego pod poddaszem ; 4) wymianę starej stolarki okiennej na poddaszu na nową z nawiewnikami ; 5) wymianę starej stolarki wewnętrznej drzwiowej na poddaszu na nową ; 6) montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach ; 7) wymiana zniszczonych elementów konstrukcji dachu – wg branży konstrukcyjnej ; 8) montaż instalacji solarnej do zapotrzebowania ogrzewania instalacji cwu ; 9) modernizacja instalacji centralnej wody użytkowej (cwu) ; 10) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku ; 11) modernizacja instalacji elektrycznej poddasza . Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które może złożyć ofertę 1 Wykonawca . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym dokumentacji, stanowiącym załącznik specyfikacji . Na żądanie zainteresowanego wykonawcy zostaną przekazane drogą elektroniczną skany posiadanej dokumentacji technicznej . Modernizowane budynki są usytuowane w strefie ochrony konserwatorskiej „B” obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej . Wykonanie całego zakresu robót budowlanych – termomodernizacyjnych, odbędzie się w budynkach przeznaczonych na stały pobyt chorych, przy funkcjonujących oddziałach . Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty . W celu zapewnienia rzetelności wykonywanych robót budowlanych, zamawiający wymaga stałej – codziennej obecności kierownika budowy na terenie budowy . Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację wszystkich dostarczanych materiałów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiającym kolorów i jakości dostarczanych materiałów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiającego dostarczanych lub zaproponowanych materiałów, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy . Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w załącznikach o nazwie przedmiar (3 szt dla każdego zadania: budowlany, elektryczny, sanitarny). Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji spowoduje odrzucenie oferty . Użyte materiały budowlane, oraz elementy prefabrykowane winny posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom . Roboty budowlane wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP . Ewentualne roboty dodatkowe, nieprzewidziane w ofercie sporządzonej na podstawie kosztorysu nakładczego, a konieczne do wykonania, zostaną po akceptacji przez Zamawiającego rozliczone na podstawie faktury, sporządzonej w oparciu o protokół konieczności . Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty oraz zapoznanie się z dokumentacją budowlana, będącą załącznikiem do niniejszego postępowania. Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty. Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający w takiej sytuacji nie zwróci kosztów przygotowania oferty wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu . Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na czas wykonania robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, jednak nie dłuższy niż 150 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ . Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie dłuższego czasu gwarancji Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. Więcej informacji znajduje się z w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy) . Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT waz z protokołem odbioru końcowego za wykonane roboty. Jeżeli do wykonanych robót i zamontowanych urządzeń wymagane są instrukcje obsługi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w języku polskim) najpóźniej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiający ma prawo wstrzymać odbiór i płatność faktury końcowej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 18 ( ODDZIAŁY IXa / IXb ) 31 600,00 zł (trzydzieści jeden tysięcy sześćset) ; 2) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 19 ( ODDZIAŁY X / VII ) 32 300,00 zł (trzydzieści dwa tysiące trzysta) ; 3) PRACE TERMOMODERNIZACYJNE w BUDYNKU nr 29 (ODDZIAŁY IV / V ) 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy) . Więcej informacji w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach