Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w budynku "C" Urzędu Skarbowego w Pabianicach

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 47 163, , fax. 042 25 47 181
    REGON: 00102289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w budynku "C" Urzędu Skarbowego w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są wszystkie prace związane z wymianą wykładzin podłogowych oraz malowaniem wewnętrznym emulsyjnym ścian i sufitów pomieszczeń w budynku „C” Urzędu Skarbowego w Pabianicach, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Prace prowadzone będą w budynku „czynnym” użytkowanym przez pracowników oraz klientów Urzędu Skarbowego w Pabianicach. 1. Opis robót malarskich: 1) Zastosowane materiały to robót malarskich - farby emulsyjne, lateksowe w kolorze pastelowym (do uzgodnienia z użytkownikiem) o zwiększonej odporności na ścieranie, przeznaczone do wymalowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń użyteczności publicznej. Podczas nanoszenia i schnięcia powłoki, farba nie może wydzielać nieprzyjemnego zapachu. 2) Przed przystąpieniem do prac malarskich powierzchnię należy dokładnie obejrzeć i przeprowadzić „test dłoni”. Jeśli ściana po przetarciu dłonią brudzi, oznacza to, że powierzchnię należy zagruntować. W celu usunięcia ewentualnych zabrudzeń i tłustych plam, ścianę należy przemyć wodą z mydłem malarskim. Wszystkie miejsca, gdzie farba jest popękana, łuszczy się lub odstaje, powinny być oczyszczone, a luźne elementy usunięte. Pęknięcia, szczeliny i uszkodzenia mechaniczne – należy naprawić wypełniając je masą szpachlową i po wyschnięciu przetrzeć papierem ściernym o odpowiedniej gramaturze. Przed rozpoczęciem malowania zabezpieczyć elementy, które nie będą malowane (okna, drzwi itp.) oraz wyposażenie pomieszczeń (szafy, biurka). 3) Wymagania dla powłoki malarskiej: a) odporna na ścieranie na sucho, b) odporna na zabrudzenia, c) bezpieczna dla dzieci, d) antystatyczna – zmniejszać przywieranie kurzu, e) zapewniać łatwe usuwanie plam i zabrudzeń oraz gwarantować usuwanie plam bez wybłyszczania powłoki. 4) Farby oraz wszystkie materiały przewidziane do zastosowania muszą odpowiadać wymaganiom sanitarnym i technicznym obowiązującym dla obiektów użyteczności publicznej. 5) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca w porozumieniu z Naczelnikiem Urzędu Skarbowego ustali harmonogram prac uwzględniając specyfikę obiektu. 2. Opis robót związanych z wymianą wykładziny podłogowej: 1) Zakres prac obejmuje: a) roboty przygotowawcze: zerwanie wykładziny dywanowej i z pcv rulonowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie wylewki korygująco – wyrównującej grubości 2mm. b) roboty podstawowe posadzkowe: montaż wykładziny winylowej w rolce, zgrzewanie wykładziny rulonowej, ułożenie na klej listew przyściennych z pcv i listew progowych. c) roboty wykończeniowe: oczyszczenie i zmycie wykładziny środkami zalecanymi przez producenta, d) roboty uzupełniające: wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2) Wymagania dotyczące zastosowanych materiałów: a) wykładzina homogeniczna w postaci rolek o grubości warstwy użytkowej min. 2 mm wg EN 429, zabezpieczona fabrycznie poliuretanem PUR, spawana termicznie, posiadająca atest pożarowy, antypoślizgowa, odporna na ścieranie. Nie wymaga stosowania powłok ochronnych przez cały rok. Odporna na rozwój bakterii i grzybów, a także na oddziaływanie krzeseł na rolkach. Kolor wykładziny do uzgodnienia z użytkownikiem. Okres gwarancji 10 lat. b) listwy przypodłogowe (cokołowe) z pcv wysokości 5,6 - 6 cm, montowane na klej, w kolorze zbliżonym do wykładziny. c) wszystkie materiały przewidziane do zastosowania muszą odpowiadać wymaganiom sanitarnym i technicznym obowiązującym dla obiektów użyteczności publicznej. 3) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca w porozumieniu z Naczelnikiem Urzędu Skarbowego ustali harmonogram prac uwzględniając specyfikę obiektu. 3. Pozostałe ustalenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia mebli z pomieszczeń, w których będą wykonywane przedmiotowe prace, a następnie, po zakończeniu prac, do ponownego ich wniesienia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania na własny koszt porządku w trakcie realizacji robót, w szczególności do utrzymania obszaru robót w stanie czystym, uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód; 3) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania odpadów remontowych i śmieci , będących następstwem wykonywanych prac; 4) Wykonawca - na dzień odbioru końcowego, dostarczy atesty dopuszczenia wyrobów do stosowania w budownictwie wszystkich materiałów użytych w ramach wykonanych prac malarskich; 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane tj. prace malarskie oraz na prace związane z ułożeniem wykładziny na okres minimum 3 lat. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykładzinę podłogową na okres 10 lat; 6) gwarancja jest niezależna od rękojmi ustanowionej na okres 5 lat za wady przedmiotu umowy; 7) okres rękojmi za wady przedmiotu umowy biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; 8) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót (tzw. pracownicy fizyczni) będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy były zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043.); 9) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawienie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia; 10) w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących przedmiotowe roboty budowlane związane z realizacja zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy o pracę zawartą z pracownikiem, o którym mowa powyżej. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez: adresów i nr PESEL pracowników). Informacje, takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, lub c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 11) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SIWZ; 12) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia; 13) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 14) Wykonawca zobowiązuje się do informowania w formie pisemnej o ewentualnej zmianie lub zastępstwie osoby wykonującej czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (np. w razie choroby, urlopu, innych nieprzewidzianych okoliczności) niezwłocznie jednak nie później niż przed rozpoczęciem pracy przez nową osobę; 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany pracowników, jeżeli swoim postępowaniem stwarzają oni zagrożenie dla bezpieczeństwa i zgodnej z umową realizacji zlecenia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzie.kas.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach