Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części: 1) Część I – obejmująca nieruchomości: 1. Biskupińska 27 m 1 – wymiana stolarki okiennej 2. Browarna 41 m 8 – wymiana drzwi wejściowych 3. Folwarczna 20 m 9 – wymiana stolarki okiennej 4. Głuszyna 130 m 3 – wymiana stolarki okiennej 5. Gnieźnieńska 29 m 3 – wymiana stolarki okiennej 6. Smolna 12A m 16 – wymiana stolarki okiennej 7. Głuszyna 141 m 3 – wymiana stolarki okiennej 8. Światopełka 4 – wymiana stolarki okiennej na klatce schodowej 9. Światopełka 4 m 4 – wymiana stolarki okiennej 10. Gdyńska 24 m 2 – wymiana stolarki okiennej 11. Nowe Zagórze 11 m 1 – wymiana stolarki okiennej 12. Sypniewo 23B m 4 – wymiana stolarki okiennej 13. Żelazna 10 m 4A – wymiana stolarki okiennej 14. Bydgoska 4C m 1 – wymiana stolarki okiennej 15. Starołęcka 92 m 2 – wymiana stolarki okiennej 2) Część II - obejmująca nieruchomości: 1. Bystra 9/11 m 14A – wymiana stolarki drzwiowej 2. Główna 58 m 17 – wymiana stolarki drzwiowej 3. Browarna 41 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 4. Smolna 12A m 16 - wymiana stolarki drzwiowej 5. Browarna 41 m 7 – wymiana stolarki drzwiowej 6. Gdyńska 24 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 7. Bystra 9/11 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 8. Głuszyna 131 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 9. Sośnicka 12 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej 10. Nowotarska 26/4 m 24 – wymiana stolarki drzwiowej 11. Nowotarska 26/9 m 45 – wymiana stolarki drzwiowej 12. Nadolnik 15 – wymiana stolarki drzwiowej 3) Część III - obejmująca nieruchomości: 1. Rybaki 16 m 18 – wymiana stolarki okiennej 2. os. Powstańców Warszawy 2F m 62 - wymiana stolarki okiennej 3. Owsiana 13 m 8 – wymiana stolarki okiennej 4. os. Powstańców Warszawy 4F m 52 – wymiana stolarki okiennej 5. os. Powstańców Warszawy 9J m 111 – wymiana stolarki okiennej 6. os. Powstańców Warszawy 6F m 68 – wymiana stolarki okiennej 7. os. Powstańców Warszawy 9H m 64 – wymiana stolarki okiennej 8. os. Powstańców Warszawy 6G m 73 – wymiana stolarki okiennej 9. os. Powstańców Warszawy 6F m 65 – wymiana stolarki okiennej 10. Rybaki 18 m 6A – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11. Wrocławska 20 m 21A – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 12. Królowej Jadwigi 52-54-54A - wymiana drzwi wejściowych do budynku 4) Część IV - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowa 6A m 2 – wymiana stolarki drzwiowej 2. Kilińskiego 4 m 14A – wymiana stolarki drzwiowej 3. Wieluńska 5 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 4. Opolska 103-105 – wymiana stolarki drzwiowej do budynku 5. Kluczborska 3 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej 6. Opolska 103-105 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 7. Racjonalizatorów 4 m 7 – wymiana stolarki drzwiowej 8. Jarzębowa 18 b 5 m 7 – wymiana stolarki drzwiowej 5) Część V - obejmująca nieruchomość: 1. Opolska 106 b 16 m 7 – wymiana stolarki okiennej 2. Leszczyńska 60 m 18 – wymiana stolarki okiennej 3. Racjonalizatorów 2 m 2 – wymiana stolarki okiennej 4. Czechosłowacka 15 m 7 – wymiana stolarki okiennej 5. Akacjowa 11 m 2 – wymiana stolarki okiennej 6. Czechosłowacka 89 m 4 – wymiana stolarki okiennej 7. Kilińskiego 5 m 11 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8. Przemysłowa 27A m 15 – wymiana stolarki okiennej 9. Prądzyńskiego 55 m 22 – wymiana stolarki okiennej 10. Czechosłowacka 97 m 7 – wymiana stolarki okiennej 11. Akacjowa 9 m 4 – wymiana stolarki okiennej 12. Kilińskiego 4 m 14A – wymiana stolarki okiennej 13. Jaworowa 80 m 12 – wymiana stolarki okiennej 14. Chłapowskiego 3 m 3A – wymiana stolarki okiennej 15. Opolska 55 m 4 – wymiana stolarki okiennej 16. Opolska 103-105 m 10 – wymiana stolarki okiennej 6) Część VI - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowska 17 – wymiana stolarki okiennej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7) Część VII - obejmująca nieruchomość: 1. os. Piastowskie 77 – wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 8) Część VIII - obejmująca nieruchomość: 1. Wielka 1-6 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. Stary Rynek 64 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3. Garbary 28 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4. Ratajczaka 37 - wymiana stolarki okiennej lokalu użytkowym 9) Część IX - obejmująca nieruchomość: 1. 28 Czerwca 1956r. nr 170 – wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 10) Część X - obejmująca nieruchomość: 1. Św. Marcin – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 21 lokalach użytkowych wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji technicznej na wymianę stolarki, uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji na wykonywanie prac oraz wykonanie wymiany stolarki w zakresie objętym dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 29.250,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), w tym dla części: 1) I – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 2) II – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 3) III – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100), 4) IV – 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 5) V – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100), 6) VI – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 7) VII – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 8) VIII – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 9) IX – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100), 10) X – 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach