Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
- Data zamieszczenia: 2017-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. +48614260400, fax. +48614260500
REGON: 631257845 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej i PCV w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej i PCV w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład komunalnego zasobu miasta Gniezna, położonych w punktach adresowych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 60 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 61 do max. 84. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy), dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
Dodano: 2024-07-10 - Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy – część nr 2
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
Dodano: 2024-06-13 - "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
Dodano: 2024-05-21 - Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy – część nr 2
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana okien
Dodano: 2024-04-21 - Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Gostyniu przy ul. Sądowej 1
Dodano: 2023-07-31 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna
Dodano: 2023-07-28 - Prace polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 4 części
Dodano: 2022-11-19 - Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniu laboratoryjnym 05, znajdującym się na parterze w budynku B Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Dodano: 2020-09-22