Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
REGON: 00102300300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. 3-go Maja 30, 38-200 Jasło”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. 3-go Maja 30, 38-200 Jasło", realizowanego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego opracowanego przez firmę STUDIO PROJEKT Renata Baran z siedzibą Brzezówka 145A, 39- 102 Lubzina - zwanego dalej „PFU". 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: 3.1. programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) - załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. audycie - ex-ante - opracowaniu pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1." - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3. audycie energetycznym - załącznik nr 3 do SIWZ, 3.4. zestawieniu wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu - załącznik nr 4 do SIWZ, 3.5. zestawieniu elementów scalonych - załącznik nr 5 do SIWZ (zestawienie stanowi jedynie materiał poglądowy i nie stanowi dokładnego opisu przedmiotu zamówienia), 3.6. wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3.7. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach, a w szczególności: 4.1. przygotować niezbędną dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, 4.2. wykonać na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej roboty budowlane wskazane w pkt. 1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, 4.3. sporządzić dokumentację powykonawczą, 4.4. pełnić nadzór autorski przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 5. Modernizacja budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Jaśle obejmuje wykonanie: 5.1. dokumentacji projektowej w skład, której wchodzić będzie: 5.1.1. dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 4 egz. w formie papierowej; 5.1.2. przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.3. kosztorys sporządzony metodą uproszczoną o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na element dotyczący realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.5. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.6. harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na element dotyczący realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności kwartalnych, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 5.1.7. dokumentacja powykonawcza; 5.1.8. całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD. 5.1.9 całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD. 5.2. robót budowlanych w zakresie: 5.2.1. ocieplenia stropodachu, 5.2.2. ocieplenia ścian zewnętrznych, 5.2.3. ocieplenia i izolacji ścian zewnętrznych piwnic, 5.2.4. wymiany stolarki drzwiowej (zewnętrznej), 5.2.5. wymiany bram garażowych, 5.2.6. wymiany stolarki okiennej (zewnętrznej), 5.2.7. zamiany źródła ciepła z kotła gazowego na podłączenie budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 5.2.8. wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED, 5.2.9. budowy instalacji fotowoltaicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 PLN; (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2.2 - 2.5 musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 3.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, równoznaczne z odmową zawarcia umowy jest nie przybycie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy celem podpisania umowy do trzech dni po upływie terminu wyznaczonego, 3.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2.2 - 2.5 wykonawca składa wraz z ofertą. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2.2 - 2.5, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, jakiego wykonawcy ofertę wadium zabezpiecza (jeżeli ofertę składa kilku wykonawców, że obejmuje ich wszystkich) oraz, że dotyczy oferty wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. 3-go Maja 30, 38-200 Jasło” – oznaczenie sprawy:1801-ILZ1.260.31.2019. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie złożenia oferty lub nieodpowiednio zabezpieczona zostanie odrzucona i nie będzie brała udziału w ocenie. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej, dzwonnicy wraz z remontem, utwardzeniem terenu, ogrodzenia w Zadusznikach.
Dodano: 2024-07-23 - Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12