Przetargi.pl
Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne).

Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-207 Brzeźnica, Paszczyna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 817 912 , fax. 146 823 391
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
    Paszczyna
    39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
    tel. 146 817 912, fax. 146 823 391
    REGON: 18040293100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 – odpady palne (paliwo alternatywne). Odpady pochodzące z Instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów w Paszczynie.  Ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy (5 miesięcy od daty podpisania umowy) wyniesie maksymalnie 2 000 Mg.  Zamówieniem publicznym objęte są odpady powstałe na skutek obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych), na sicie o wielkości oczek 80 mm (frakcja nadsitowa) i poddane procesowi ręcznego sortowania • Odpady są poddawane separacji magnetycznej. • Odpady są sprasowane (odpady z prasokontenera). • Miejsca magazynowania odpadów są zadaszone.  Zmieszane odpady komunalne oraz odpady pochodzące z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przetwarzane są na linii sortowniczej, na odrębnych węzłach technologicznych.  Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.  Transport odpadów po stronie Wykonawcy, na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku.  Zamawiający dysponuje sześcioma prasokontenerami: Model PC 6500, pojemność 32 m3, do prasy (kompaktor stacjonarny) model KPHS 1900.  Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór odpadów samochodami samowyładowczymi. W takim przypadku Zamawiający przewiduje możliwość gromadzenie odpadów luzem.  Wykonawca ma obowiązek zorganizować odbiór odpadów w sposób zapewniający ciągłość pracy linii sortowniczej lub zapewnić dodatkowe prasokontenery w ilości zapewniającej ciągłość pracy na linii sortowniczej. Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych w ciągu jednego dnia pracy: ok. 100 Mg.  Realizacja usługi w dni robocze w godzinach pracy Zakładu.  Podana przez Zamawiającego całkowita: ilość odpadów do zagospodarowania w czasie trwania umowy, dobowa ilość odpadów wytwarzanych na linii sortowniczej oraz miesięczna ilość odpadów przekazywana do zagospodarowania, może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30%.  W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.  Zamawiający zastrzega, że z uwagi na bezpośrednią produkcję odpadu 19 12 10 z odpadów komunalnych dostarczanych na bieżąco, nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin odpadów będących przedmiotem zamówienia na terenie instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 700 – 1500 po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.  Ważenie odpadów odbywało się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzone dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczna kartą przekazania odpadu. Dokumenty te będą stanowić podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.  Karta przekazania odpadów sporządzona zostanie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 25.04.2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019r. poz.819). Masa przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów.  Karty przekazania odpadów wystawiane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron lub w trzech egzemplarzach w przypadku zlecenia usługi transportu innemu Wykonawcy.  W przypadku braku lub błędnie potwierdzonej przez Wykonawcę Karty przekazania odpadu czy braku innych wymaganych dokumentów, Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty faktury VAT, do czasu dostarczenia właściwych dokumentów. Informacja o odmowie zapłaty zostanie przekazana Wykonawcy odwrotnie, za pośrednictwem faksu.  Wykonawca przyjmował będzie od Zamawiającego odpady w sposób sukcesywny, zgodny z potrzebami Zamawiającego.  Wykonawca zagwarantuje odbiór i przyjęcie odpadów w ilości co najmniej 500 Mg/m-c.  W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady i należyte postępowanie z nimi oraz skutki z tego wynikające.  Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu pisemną informację o sposobie zagospodarowania odebranych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:  aktualne zezwolenie lub pozwolenie zintegrowane na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawnych, z dopuszczonymi do odzysku ilościami nie mniejszymi niż wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty powinny zachować ważność w okresie obowiązywania umowy.  wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 12 10.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdział VI SIWZ pkt 1. 1); 2. wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdział VI SIWZ pkt 1. 1); 3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w rozdział VI SIWZ pkt 1. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokument, o którym mowa w ust. 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach