Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na rozbudowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowosolna.

Gmina Nowosolna ogłasza przetarg

  • Adres: 92-703 Łódź, Rynek Nowosolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426484108 , fax. +48426484119
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowosolna
    Rynek Nowosolna 1
    92-703 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426484108, fax. +48426484119
    REGON: 47205778000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na rozbudowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowosolna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie miejsc 1. Nazwa zadania: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowosolna” w ramach zadań inwestycyjnych pn.: a) „Oświetlenie ulicy Malwowej”, b) „Instalacja oświetlenia na przysiółku tzw. Rosyjka oraz skrzyżowania drogi na Głogowiec w stronę Nowych Skoszew”, „Wykonanie oświetlenia drogi Przysiółku Rosyjka i w obrębie skrzyżowania dróg w kierunku Nowe Skoszewy Głogowiec”. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacyjne oraz dostawa materiałów właściwych dla wykonywanych prac polegających na rozbudowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowosolna w miejscowościach: Kalonka, Byszewy, Stare Skoszewy. Szczegółowe rozwiązania zawiera dokumentacja projektowa dla przedmiotowych zadań. W ramach zadania należy wykonać: 1. Rozbudowę sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi i uzyskanymi w tym zakresie zgodami na realizację przedmiotowych inwestycji. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zadania. 3. Realizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, STWiOR , posiadaną wiedzą oraz doświadczeniem. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 5. Szczegółowe rozwiązania zawiera dokumentacja techniczno – projektowa. 6. Wykonawca w ramach realizacji zadań jest zobowiązany wykonać i zapewnić dodatkowo: a) prawidłową organizację zaplecza i placu budowy, b) wytyczenie obiektów geodezyjnych i ich dozór geodezyjny, odtworzenie na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia c) oczyszczenie nawierzchni dróg przyległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi lub błota w czasie trwania budowy, d) naprawę szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, e) segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, ich wywóz i opłaty za czas ich składowania (opłaty wynikające z przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730.), f) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych oraz instalacyjnych, g) pełną dokumentację powykonawczą. 7. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 8. Użyte materiały i urządzenia winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną. 9. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z dokumentacją, na którą składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 3) przedmiar robót, 4) zaświadczenie o braku sprzeciwu na zamiar wykonywania robót budowlanych zwaną dalej łącznie Dokumentacją techniczną. 3. W ramach zadania pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowosolna” należy wykonać następujące zadania inwestycyjne, w odpowiednim zakresie: Część nr 1 Nazwa zadania: „Oświetlenie ulicy Malwowej” Zadanie polega na wykonaniu oświetlenia ulicy Malwowej w miejscowości Kalonka w Gminie Nowosolna, zgodnie z projektem budowlanym. Przedmiot zamówienia przedstawiony w części 1 został szczegółowo określony w: 1) Dokumentacji projektowej – załącznik nr 4a do SIWZ 2) Przedmiarze robót – załącznik nr 4b do SIWZ 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4c do SIWZ. Część nr 2 Nazwa zadania: „Instalacja oświetlenia na przysiółku tzw. Rosyjka oraz skrzyżowania drogi na Głogowiec w stronę Nowych Skoszew” „Wykonanie oświetlenia drogi Przysiółku Rosyjka i w obrębie skrzyżowania dróg w kierunku Nowe Skoszewy Głogowiec”. Zadanie polega na wykonaniu oświetlenia drogi w miejscowości Stare Skoszewy na terenie Gminy Nowosolna. a. W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na dostawieniu na istniejącej infrastrukturze słupów oświetleniowych z oprawami oraz postawieniu złącza sterowania oświetleniem. b. Latarnie projektowanego oświetlenia zostały zaprojektowane na słupach stalowych ocynkowanych o wysokości 10 metrów, na fundamentach betonowych z wysięgnikami pojedynczymi o długości 1,5 metra, pod kątem nachylenia 0 stopni. c. Należy postawić 7 słupów oświetlenia ulicznego z oprawami świetlnymi typu LED o mocy 40W. Zamawiający ustali z Wykonawcą lokalizację słupów przewidzianych do montażu na etapie realizacji robót. Przedmiot zamówienia przedstawiony w części 2 został szczegółowo określony w: 1) Dokumentacji projektowej – załącznik nr 4d do SIWZ 2) Przedmiarze robót – załącznik nr 4e do SIWZ 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4f do SIWZ. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3.5 Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na jedną, drugą bądź obie części przedmiotu zamówienia. 3.7 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.8 Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.9 Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.10 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.: 3.10.1 Roboty przygotowawcze. 3.10.2 Roboty ziemne. 3.10.3 Roboty instalatorskie 3.10.4 Montaż urządzeń i aparatury oświetleniowej 3.10.5 Prace porządkowe Wymagania określają w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 1.950,- zł. (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium w podziale na poszczególne części została określona poniżej: a) część nr 1 – 1.250,- zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) b) część nr 2 – 700,- zł. (słownie: siedemset złotych 00/100) wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za części, na które składa on ofertę. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta¬tecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.2. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 17.3. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium do postępowania przetargowego nr RI.271.1.7.2019 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, w godzinach pracy urzędu. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Nowosolna, nr konta 92 8781 0006 0030 0588 2000 0040 z adnotacją - wadium do postępowania – RI.271.1.7.2019. 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. 17.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 17.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie odrzucona. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach