Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul.15 Pułku Piechoty ,,Wilków”.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530, , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, , fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul.15 Pułku Piechoty ,,Wilków”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania:  opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu przejazdu kolejowo-drogowego uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi tj. Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie,  mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni z wywiezieniem destruktu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym,  rozbiórka chodników z kostki betonowej, płyt betonowych wraz z krawężnikiem,  rozbiórka nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt żelbetowych,  zdejmowanie odbojnic szynowych na przejazdach,  cięcie szyn S 49 piłą mechaniczną /przygotowanie do transportu/,  rozbiórka ręczna torów kolejowych z szyn S 49 mocowanymi na śruby,  załadunek, przewóz i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego (szyny S49, odbojnice i inne materiały stalowe pochodzące z rozbiórki) do magazynu 41Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie,  utylizacja podkładów drewnianych,  wykonanie w gruncie wykopu /koryta/, wywiezienie materiałów z rozbiórki,  ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej na torach i przejeździe,  ułożenie geowłókniny,  wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego niesortowanego,  układanie toru kolejowego z nowych szyn S60 montowanego na budowie na nowych podkładach strunobetonowych PS 93 z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym,  połączenie toru łubkami przejściowymi z S60/S49,  wiercenie otworów na śruby w szynie typu ciężkiego,  balastowanie i podbicie torów na podkładach na podsypce z tłucznia przy użyciu podbijaków mechanicznych,  wykonanie ław fundamentowych betonowych, prostokątnych,  ustawianie belek fundamentowych,  budowa nawierzchni przejazdu kolejowo-drogowego z płyt żelbetowych małogabarytowych długości 37 mb do nawierzchni kolejowej typu S60 o wymiarach płyt wewnętrznych 1300 x 600 mm, płyt zewnętrznych 1210 x 600 mm, opartych na stopkach szyn na amortyzatorach gumowych, a krawędzie zewnętrznych płyt są oparte na prefabrykowanej belce podporowej. Aby osiągnąć większą stabilność belek podporowych należy posadowić je na betonowych ławach fundamentowych z betonu klasy B-15 (C12/15) o wymiarach 0,6 x 0,3 m,  wykonanie spawów termitowych szyn,  smarowanie śrub, wkrętów smarem SW i nr 4 które odpowiadają obowiązującym normom,  wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 11 z lepiszczem asfaltowym PMB 45/80-55,  wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60,  wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 10 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60,  wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o frakcji 0/31,5,  wykonanie podbudowy pomocniczej grubości 24 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 60% o frakcji 0/63,  wykonanie warstwy ulepszonego podłoża grubości 40 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 20%,  skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,  ustawienie znaków drogowych G-3 „krzyż św. Andrzeja przed przejazdem jednotorowym”. z montażem /znak, słupek/,  uzupełnienie wskaźników W 6a z montażem / znak, słupek/,  wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku w korycie, podbudowy, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,  ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 gr 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm,  opracowanie metryki przejazdu kolejowo-drogowego kategorii D zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1744),  opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień dopuszczających przejazd do eksploatacji. Zakres prac do wykonania:  opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu przejazdu kolejowo-drogowego uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi tj. Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie,  mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni z wywiezieniem destruktu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym,  rozbiórka chodników z kostki betonowej, płyt betonowych wraz z krawężnikiem,  rozbiórka nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt żelbetowych,  zdejmowanie odbojnic szynowych na przejazdach,  cięcie szyn S 49 piłą mechaniczną /przygotowanie do transportu/,  rozbiórka ręczna torów kolejowych z szyn S 49 mocowanymi na śruby,  załadunek, przewóz i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego (szyny S49, odbojnice i inne materiały stalowe pochodzące z rozbiórki) do magazynu 41Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie,  utylizacja podkładów drewnianych,  wykonanie w gruncie wykopu /koryta/, wywiezienie materiałów z rozbiórki,  ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej na torach i przejeździe,  ułożenie geowłókniny,  wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego niesortowanego,  układanie toru kolejowego z nowych szyn S60 montowanego na budowie na nowych podkładach strunobetonowych PS 93 z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym,  połączenie toru łubkami przejściowymi z S60/S49,  wiercenie otworów na śruby w szynie typu ciężkiego,  balastowanie i podbicie torów na podkładach na podsypce z tłucznia przy użyciu podbijaków mechanicznych,  wykonanie ław fundamentowych betonowych, prostokątnych,  ustawianie belek fundamentowych,  budowa nawierzchni przejazdu kolejowo-drogowego z płyt żelbetowych małogabarytowych długości 37 mb do nawierzchni kolejowej typu S60 o wymiarach płyt wewnętrznych 1300 x 600 mm, płyt zewnętrznych 1210 x 600 mm, opartych na stopkach szyn na amortyzatorach gumowych, a krawędzie zewnętrznych płyt są oparte na prefabrykowanej belce podporowej. Aby osiągnąć większą stabilność belek podporowych należy posadowić je na betonowych ławach fundamentowych z betonu klasy B-15 (C12/15) o wymiarach 0,6 x 0,3 m,  wykonanie spawów termitowych szyn,  smarowanie śrub, wkrętów smarem SW i nr 4 które odpowiadają obowiązującym normom,  wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 11 z lepiszczem asfaltowym PMB 45/80-55,  wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60,  wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 10 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60,  wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o frakcji 0/31,5,  wykonanie podbudowy pomocniczej grubości 24 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 60% o frakcji 0/63,  wykonanie warstwy ulepszonego podłoża grubości 40 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 20%,  skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,  ustawienie znaków drogowych G-3 „krzyż św. Andrzeja przed przejazdem jednotorowym”. z montażem /znak, słupek/,  uzupełnienie wskaźników W 6a z montażem / znak, słupek/,  wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku w korycie, podbudowy, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,  ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 gr 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm,  opracowanie metryki przejazdu kolejowo-drogowego kategorii D zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1744),  opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień dopuszczających przejazd do eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/34/WI/2017 – Roboty budowlane polegające na: remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul. 15 Pułku Piechoty ,,Wilków”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.08.2017 r., do godz.: 12:00 4. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 114 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 28.08.2017r.. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji - w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach