Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych oraz remoncie korytarzy wraz z wymianą stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 930156216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych oraz remoncie korytarzy wraz z wymianą stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych oraz remoncie korytarzy wraz z wymianą stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy PU-2380-440-033-263/2017/AB. 2. Przedmiotem robót objęto: 2.1. Roboty budowlane – w zakresie: 2.1.1. Wymiana stolarki drzwiowej na przeciwpożarową , montaż ścianek stalowych przeszklonych przeciwpożarowych 2.1.2. Stolarka drzwiowa z ościeżnicami przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI60 i EI30 i kompletnej z ościeżnicami dymoszczelnej o klasie dymoszczelności Sm. W korytarzach i ciągach komunikacyjnych montaż stolarki stalowej, przeszklonej szkloną, w większości w zestawach ze ściankami w całości stanowiącymi przegrody pożarowe lub dymoszczelne. W jednym przypadku (drzwi D12) prowadzące z hallu od strony ul. Podwale do pomieszczeń technicznych, projektuje się jako płytowe dwuskrzydłowe. W pozostałych przypadkach są to drzwi do pomieszczeń biurowych. Są to drzwi przeciwpożarowe stylizowane do charakteru oryginalnych drzwi występujących budynku. Drzwi mogą być wykonane jako klasyczne typowe drzwi ppoż. płytowe wielowarstwowe drewniane z ościeżnicami. Wyróżnikiem ich musi być faktura zewnętrzna, tj. od strony halli i korytarzy. Fakturę tą należy wykonać jako „nakładkę” z litego drewna, składającą się z pięciu kwater poziomych rozdzielonych trójkątnymi listwami drewnianymi. Grafikę i geometrię drzwi pokazano na rysunku zestawienia stolarki drzwiowej Zaleca się pomierzyć z natury (z oryginalnych drzwi) występujące na nich zdobienia i ustalić wymiary listew. Kolorystykę drzwi oraz inne cechy opisano na rys. nr AKW 2c. 2.1.2.1. montażu nowych drzwi i ścianek stalowych przeszklonych ppoż. o ognioodporności EI60 i EI30. 2.1.2.2. demontażu rozsuwanych drzwi do hallu i montażu w ich miejsce drzwi jednoskrzydłowych, stalowych przeszklonych sterowanych siłownikiem na czujnik ruchu. 2.1.3. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 2.1.4. Układanie podłóg z płytek ceramicznych 2.1.5. Montaż sufitu podwieszanego systemowego 2.1.6. wykonanie tynków gipsowych 2.1.7. wymiana urządzeń sanitarnych 2.1.8. montaż ścianek g-k 2.1.9. cyklinowanie podłóg drewnianych 2.1.10. lakierowanie podłóg drewnianych 2.1.11. wymiana stolarki drzwiowej. 2.2. Roboty budowlane – instalacja elektryczna: 2.2.1. Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu 2.2.2. montaż lamp oświetleniowych 2.2.3. montaż lamp oświetleniowych (lampy ledowe). 2.3. Roboty budowlane – malarskie: 2.3.1. przygotowanie starych tynków pod malowanie farbami odpornymi na zmywanie 2.3.2. dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami odpornymi na zmywanie ( farby lateksowe) w kolorach uzgodnionych z Inwestorem 2.3.3. dwukrotne malowanie grzejników i rur 2.3.4. malowanie poręczy metalowych ozdobnych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 3.1. Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej w tekście: IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ IV: Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wymagania dotyczące wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert określono wyżej w punkcie 1 w Rozdziale II SIWZ. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000; z adnotacją: „Wadium – Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych oraz remoncie korytarzy wraz z wymianą stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33; oznaczenie sprawy PU-2380-440-033-263/2017/AB.” 1.2.1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu; 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3.3. gwarancjach bankowych; 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego. 1.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz powinno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a bądź ust. 5 ustawy. 1.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 340 39 73), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 1.7. Wysokość wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 14000,00 zł brutto. 1.8. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy: 1.8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 1.8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.8.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.8.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.9. Zatrzymanie wadium. 1.9.1. W myśl art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.9.2. W myśl art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.9.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2.2. Zabezpieczenie będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie powinno być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 2.2.1. pieniądzu, 2.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zabezpieczeniem pieniężnym, 2.2.3. gwarancjach bankowych, 2.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 2.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy lub w dniu jej podpisania. 2.4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia bez zmniejszenia jego wysokości. 2.5. Zasady zwrotu zabezpieczenia. 2.5.1. Zamawiający dokona zwrotu wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2.5.2. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosić będzie 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 2.6. Szczegółowe uregulowania odnoszące się do zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający określił w paragrafie 6 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ VIII: Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert 1. Formularz ofertowy. Wykonawca składa formularz ofertowy (ofertę) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z uwzględnieniem wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, stanowiący część oferty wykonawcy: 2.1. Zamawiający niniejszym wymaga, aby wycenę robót wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego sporządził w formie kosztorysu uproszczonego, w którym będą zawarte wszystkie pozycje przedmiaru robót oraz przedstawiona całkowita wartość zadania. Poszczególne pozycje muszą zawierać: liczbę porządkową, podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową, wartość pozycji. Przez cenę jednostkową należy rozumieć sumę kosztów bezpośrednich robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz kosztów pośrednich i zysku, wyliczoną na jednostkę przedmiarową robót. Wielkości kosztów pośrednich, kosztów zakupu oraz zysku należy przedstawić w kosztorysie. Ostateczna ceny oferty winna być wyliczona do dwóch miejsc po przecinku. 2.2. Cenę oferty stanowi iloczyn ceny jednostkowej poszczególnych pozycji przedmiaru – elementów robót i ilości jednostek przedmiarowych. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość pozycji i całkowitą wartość zadania netto. Do wartości netto należy dodać należny podatek od towarów i usług i na tej podstawie wyliczyć wartość brutto. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w Przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 6 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert przedmiotowe oświadczenie. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 4. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert przedmiotowe oświadczenie. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 6. Zobowiązanie. W przypadku Wykonawców, którzy polegają na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – zobowiązanie tych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują bądź poświadczają za zgodność – osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 8.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 8.2. Są zobowiązani dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie pisemnej (oryginału) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 8.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 8.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 8.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 6 do SIWZ). 8.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 8.6. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 9.1. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9.2. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 6 do SIWZ). ROZDZIAŁ IX: Grupa kapitałowa. 1. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 2. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy, jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: 2.1. Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, 2.2. Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, 2.3. Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, 2.4. związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 3. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik, rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: 3.1. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.2. uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.3. członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.4. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.5. prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.6. umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. 4. W związku z powołanymi wyżej przepisami: 4.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 8 do SIWZ. 4.2. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach