Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i wymianie stolarki okiennej w budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień Ostróda przy ul. Czarnieckiego 28

Jednostka Wojskowa 3674 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5422815; 5423866; 5423856 , fax. 89 5422815
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3674
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, fax. 89 5422815
    REGON: 28060368400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i wymianie stolarki okiennej w budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień Ostróda przy ul. Czarnieckiego 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i wymianie stolarki okiennej w budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień (WKU) Ostróda, przy ul. Czarnieckiego 28. 2.Zakres robót obejmuje ETAP II - REMONT ELEWACJI polegający na: demontażu elementów nieczynnych instalacji na elewacjach, demontażu rur spustowych, skuciu uszkodzonych wypraw tynkarskich, rozbiórce wymurowania w północnej części (elewacja z tyłu budynku) wraz z wykonaniem warstw wyrównawczych wraz z uzupełnieniem i przemurowaniem uszkodzonych elementów, wymianie stolarki okiennej, wykonaniu wypraw renowacyjnych, montażu naprawie detali na powierzchniach elewacji, wykonaniu wierzchnich wypraw tynkarskich, wykonaniu nowych powłok malarskich, oczyszczeniu cokołów z farb. UWAGA: Roboty budowlane wykonywane będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prowadzone będą w oparciu o pozwolenie na budowę. Wykonawca musi więc zapewnić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane, a także kwalifikacje do wykonywania robót budowlanych w obiektach zabytkowych zgodnie z §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: 3.1.projekt budowlany i wykonawczy (w tym opis techniczny do projektu budowlanego, inwentaryzacja budowlana stolarki okiennej, dokumentacja fotograficzna, część rysunkowa, pozwolenie na budowę, sprawozdanie z prac konserwatorskich) 3.2.przedmiary robót, 3.3.informacja dotycząca BIOZ; 3.4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 8300,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach