Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku przy ul. Niepodległości 4 w Głubczycach

Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852242 , fax. 077 4852242
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Pocztowa 8 8
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852242, fax. 077 4852242
    REGON: 53127669100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gtbs.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie budynku przy ul. Niepodległości 4 w Głubczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalnego położonego w Głubczycach przy ul. Niepodległości 4. Remont obejmuje: rozebranie rynien i rur spustowych, rozebranie pokrycia części mansardowej z płyt i gąsiorów azbestowo - cementowych, wymianę deskowania, częściową wymianę krokwi, montaż rynien i rur spustowych, pokrycie dachu mansardowego papą na podłożu drewnianym jednowarstwowo, krycie dachu mansardowego gontem papowym (plaster miodu) w kolorze grafit, obróbki z blachy powlekanej i ocynkowanej, pokrycie papą termozgrzewalną nawierzchniową części płaskiej dachu, montaż barier przeciwśniegowych, montaż okien w lukarnach, wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, obudowa elementów płytami gipsowo - kartonowymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian, uprzątnięcie i wywóz gruzu. Wykonanie zadania obejmuje również: Organizację i zagospodarowanie placu budowy Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Przedłożenie zamawiającemu karty przekazania odpadu (azbest) sporządzonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Dokonanie zgłoszenia robót polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy Uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót. Złożenie zamawiającemu pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Wykonawca uwzględni prowadzenie robót budowlanych w zamieszkałym obiekcie, z zachowaniem niezakłóconego funkcjonowania obiektu. W przypadku prowadzenia robót montażowych w godzinach nocnych należy uwzględnić godziny ciszy nocnej (22:00 do 6:00). Należy zabezpieczyć miejsce wykonywania robót (oznakowanie ostrzegawcze, zabezpieczenia itp.). Przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest wykonawca będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649). Na powyższe roboty budowlane remontowe nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik SIWZ. Jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2) Kosztorysu ofertowego uproszczonego, zgodnego z przedmiarem robót. 3) Parafowanego projektu umowy jako akceptacji jej treści i warunków 4) Decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w ilości powyżej 0,100 Mg rocznie, dla odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów w grupie 17 06 ..* obowiązującej co najmniej na okres realizacji robót, 5) Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg poniższego zestawienia: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku SIWZ W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie ma być złożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: b) dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w dokument ma być złożony przez każdego Wykonawcę. c) zaświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w dokument ma być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, minimum jednej roboty w branży odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 70.000 zł, w tym z potwierdzeniem adnotacją w referencjach robót w zakresie usuwania azbestu bez względu na ich wartość, e) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: Co najmniej jednego dekarza - blacharza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji dekarza - blacharza. Za dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji będzie uznane: zaświadczenie o ukończeniu kursu lub szkolenia, dyplom, świadectwo uzyskania tytułu zawodowego lub inny dokument, z którego jednoznacznie wynikać będzie, że osoba wskazana w wykazie nabyła umiejętności i kwalifikacje w zawodzie. Osobę z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Uprawnienia należy dołączyć do oferty. Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnym na dzień złożenia oferty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej, które należy dołączyć do oferty. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie tej osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania innej osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: f) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gtbs.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach