Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 30 przy Al. Racławickich w LUBLINIE

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 30 przy Al. Racławickich w LUBLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 30 przy Al. Racławickich w LUBLINIE. Dane techniczne budynku i stan istniejący: Budynek nr 30: rok budowy - 1890 r. konstrukcja - murowana, trzy kondygnacyjny, posiada instalacje: elektryczną, odgromową, c.o., wod.-kan., ppoż. kubatura - 16103 m3 powierzchnia ogólna - 2743 m2. Zakres robót do wykonania: Remont klatek schodowych wiatrołapów: zeskrobanie starych powłok malarskich, emulsja, olejna (lamperia,) demontaż krat, drzwi stalowych wewnętrznych, wymiana balustrad stalowych na kwasoodporne, wymiana wycieraczek na buty, wyrównanie ścian wiatrołapu płytami G-K, gruntowanie lastryko pod okładziny schodów, wymiana okładziny schodów na gres, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie lamperii tynk mozaikowy. Remont korytarzy parter część, piętro II połowa korytarza od klatki środkowej do 1 klatki - zgodnie z przedmiarem: zeskrobanie starych powłok malarskich emulsja, olejna (lamperia), prace rozbiórkowe ścianek z cegły, krat, wykonanie nowych ścianek i zamurowanie otworów, wykonanie nowych posadzek z gresu szkliwionego wraz z dylatacjami, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie lamperii tynk mozaikowy, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. Remont pomieszczeń: parter część pomieszczeń, II piętro część pomieszczeń- zgodnie z przedmiarem: zeskrobanie starych powłok malarskich, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, wykonanie malowań ścian i sufitów, wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładziny, wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych wykładzina rolowana zgrzewana wraz z cokolikami, wykonanie posadzek z terakoty, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. Remont łazienek, parter, II piętro w całości- zgodnie z przedmiarem: zeskrobanie starych powłok malarskich, prace rozbiórkowe ścian z cegły oraz okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie nowych ścian z cegieł, wykonanie spadków w łazienkach pod wpusty podłogowe, wykonanie izolacji poziomej posadzek i stref mokrych pryszniców, licowanie ścian na wysokość 2 m i wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, zabudowy pionów z płyt z G-K, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, dostawa i montaż wodoodpornych ścianek systemowych WC i kabin prysznicowych, wymiana stolarki drzwi wewnętrznych, montaż nawiewników higroskopijnych w istniejących oknach, oklejenie folią w kolorze mlecznym szyby okien w łazienkach. Wymiana instalacji elektrycznej rozdzielnice, oświetlenie wewnętrzne pomieszczeń, oświetlenie awaryjne na korytarzach, instalacja gniazd wtykowych, instalacja teleinformatyczna. Roboty sanitarne: wymiana instalacji wod-kan, wymiana białego montażu i baterii, wymiana grzejników i zaworów grzejnikowych, zamknięcie systemu otwartego centralnego ogrzewania. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty celem uzyskania dopuszczenia naczynia wzbiorczego C.O. wraz z zabezpieczeniami przez Wojskowy Urząd Dozoru Technicznego w Warszawie Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wykonanego zamknięcia systemu C.O. po uzyskaniu odbioru Wojskowego Urzędu Dozoru Technicznego przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń, a następnie uaktualni schemat wymiennikowi. UWAGA Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Szczegółowy zakres robót określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z planem zagospodarowania terenu oraz rysunkami - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiar robót- stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu ww POZWOLEŃ.?UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości brutto całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 2016- 04-15r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 103 (kancelaria), w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 2016- 04 - 15 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach