Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na pracach remontowych i modernizacyjnych w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku oraz Placówkach Terenowych KRUS w Słupsku, Starogardzie Gdańskim i Sztumie

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30103 52 , fax. 0-58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30103 52, fax. 0-58 301 48 94
    REGON: 01251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na pracach remontowych i modernizacyjnych w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku oraz Placówkach Terenowych KRUS w Słupsku, Starogardzie Gdańskim i Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na pracach remontowych i modernizacji w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku oraz Placówkach Terenowych KRUS w Słupsku, Starogardzie Gdańskim, Sztumie. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 (cztery) części i dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych poniżej: Część 1: Remont części elewacji frontowej oraz wymiana części stolarki okiennej zewnętrznej w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Część 2: Roboty dachowe oraz izolacja fundamentów budynku Placówki Terenowej KRUS w Słupsku, ul. Armii Krajowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. UWAGA: Budynek objęty jest ochroną konserwatora zabytków - Zamawiający posiada opinię Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w sprawie sposobu realizacji prac remontowych. Cześć 3: Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie izolacji pionowych ścian od strony podjazdu i od strony ulicy Sambora budynku Placówki Terenowej KRUS w Starogardzie Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Część 4: Wykonanie naprawy dachu, wymiana papy oraz opierzenia i rynien budynku Placówki Terenowej KRUS w Sztumie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 3.Prace remontowo-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający wykonywanie czynności urzędowych i obsługę petentów Zamawiającego. Wymagać to będzie uzgodnienia harmonogramu wykonywania robót, w którym wskazane będą roboty i pola robót do wykonania po godzinach urzędowania i /lub w dni wolne od pracy. 4.Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 6.Z chwilą przejęcia terenu budowy Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. -Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150, ze zm.). 7.Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 7 400,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych), a wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi w złotych polskich odpowiednio: Cześć 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 2: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część 3: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), Część 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Oferta musi być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach