Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA OZNAKOWANIU PIONOWYM I POZIOMYM DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINĘ DŁUGOŁĘKA ORAZ MONTAŻU TABLIC Z NAZWAMI ULIC, MONTAŻU LUSTER DROGOWYCH I OGRANICZNIKÓW PRĘDKOŚCI - PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA OZNAKOWANIU PIONOWYM I POZIOMYM DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINĘ DŁUGOŁĘKA ORAZ MONTAŻU TABLIC Z NAZWAMI ULIC, MONTAŻU LUSTER DROGOWYCH I OGRANICZNIKÓW PRĘDKOŚCI - PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty budowlane mają na celu montaż oznakowania pionowego i poziomego na drogach zarządzanych przez gminę Długołęka oraz montaż tablic z nazwami ulic, montaż luster drogowych i ograniczników prędkości - progów zwalniających. 2.Zakres przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 obejmować będzie: a)wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych - w m2, b)wykonanie montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, c)wykonanie montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, d)wykonanie montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku - w sztukach, e)wykonanie montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku - w sztukach, f)wykonanie naprawy uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem - w sztukach, g)wykonanie montażu tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku - w sztukach, h)wykonanie dostawy gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach, i)wykonanie dostawy gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach, j)wykonanie dostawy gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu - w sztukach, k)wykonanie naprawy uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku - w sztukach, l)wykonanie wymiany uszkodzonego słupka - w sztukach, m)wykonanie demontażu starego znaku drogowego wraz ze słupkiem - w sztukach, n)wykonanie demontażu starego znaku drogowego bez demontażu słupka - w sztukach, o)wykonanie demontażu wolno stojącego słupka - w sztukach, p)wykonanie montażu tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka - w sztukach, q)wykonanie montażu tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku - w sztukach, r)wykonanie montażu lustra drogowego (okrągłego) wraz z montażem słupka - w sztukach, s)wykonanie montażu lustra drogowego (prostokątnego) wraz z montażem słupka - w sztukach, t)wykonanie montażu progów zwalniających - w sztukach, u) wykonanie demontażu progów zwalniających - w sztukach. 3. W roku 2009 Zamawiający zlecił wykonanie: a)oznakowania poziomego dróg gminnych - 12 m2, b)montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka - 44 szt., c)montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka - 0 szt., d)montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku - 14 szt., e)montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku - 0 szt., f)naprawy uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem - 0 szt., g)montażu tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku - 19 szt., h)dostawy gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu - 0 szt., i)dostawy gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu - 0 szt., j)dostawy gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu - 0 szt., k)naprawy uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku - 0 szt., l)wymiany uszkodzonego słupka - 4 szt., m)demontażu starego znaku drogowego wraz ze słupkiem - 0 szt., n)demontażu starego znaku drogowego bez demontażu słupka - 1 szt., o)demontażu wolno stojącego słupka - 0 szt., p)montażu tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka - 27 szt., q)montażu tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku - 5 szt., r)montażu lustra drogowego (okrągłego) wraz z montażem słupka - 0 szt., s)montażu lustra drogowego (prostokątnego) wraz z montażem słupka - 0 szt., t)montażu progów zwalniających - 101 szt., u)demontażu progów zwalniających - 0 szt. 4. Wymagania dla poszczególnych zadań ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie poziome dróg polegać będzie na malowaniu oznaczeń drogowych na powierzchni jezdni zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółów warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181), 2) oznakowanie pionowe dróg polegać będzie na montażu znaków drogowych o średnicy i wymiarach zgodnych z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółów warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181): a) wyklejanych folią odblaskową I generacji, b) wyklejanych folią II generacji znaki: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b, c) tablice z nazwami ulic umieszczonymi po dwóch stronach tablicy wykonanymi z blachy stalowej ocynkowanej, wyklejanych folią odblaskową I generacji wraz z herbem Gminy Długołęka, umieszczonych na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 1,5 cala i wysokości 2.3 - 2,5 m nad poziomem terenu. Brzegi tablic winne być wzmocnione ramką z ocynkowanego kształtownika 3) wykonanie i montaż ograniczników prędkości - progów zwalniających. Zakup gotowych progów oraz montaż ich w nawierzchni drogowej. 5. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1)Przedmiarze robót, 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 05 sierpnia 2009r. zwanej dalej siwz. 6. Zamawiający dopuszcza swobodne przenoszenie środków finansowych na realizację poszczególnych zadań w ramach ogólnej kwoty na realizację umowy. 7. Wartość umowy w okresie jej trwania nie może przekroczyć 65 000,00zł brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 8.Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania roboty budowlanej, zwanym zleceniem jednostkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty polegającej na oznakowaniu pionowym i poziomym dróg. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10 000,00 zł w zakresie podanym powyżej. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00zł brutto. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty polegającej na oznakowaniu pionowym i poziomym dróg. Za roboty budowlane odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 10 000,00 zł w zakresie podanym powyżej. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach