Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni dróg, ul. Złotej i ul. Dębowej w Wilczycach, gmina Długołęka - zadanie nr 1 i 2

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni dróg, ul. Złotej i ul. Dębowej w Wilczycach, gmina Długołęka - zadanie nr 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni dróg, ul. Złotej i ul. Dębowej w Wilczycach, gmina Długołęka. 2. Szczegółowy opis z podaniem zakresu całego przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni dróg, ul. Złotej i ul. Dębowej w Wilczycach, gmina Długołęka, z podziałem na następujące zadania: 2.1.1. ZADANIE NR 1 (część I) Roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi w miejscowości Wilczyce, ul. Złota, dz. nr ew. 413, gmina Długołęka, wraz z uwzględnieniem ewentualnej modernizacji naziemnych urządzeń infrastruktury Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi w miejscowości Wilczyce, ul. Złota, dz. nr ew. 413, wraz z uwzględnieniem ewentualnej modernizacji naziemnych urządzeń infrastruktury, zgodnie z decyzją nr 999/2018 z dnia 29 listopada 2018 r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego, zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Drogtim Adam Pawłucki. Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty budowlane określone w ust. 2.1.1 wg poniższego zakresu: 1. wykonanie robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych, 2. wykonanie wywozu nadmiaru humusu o gr. 15 cm, 3. wykonanie podbudowy, 4. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca i ścieralna, 5. wykonanie nawierzchni poboczy z mieszanki mineralnej, 6. wykonanie przebudowy sieci elektroenergetycznej, 7. wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek dla włazów kanałowych, zaworów gazowych i wodociągowych, 8. wykonanie plantowania skarp i dna rowów, 9. wykonanie umocnienia skarp i dna rowu płytami ażurowymi, 10. wykonanie kanalizacji deszczowej, 11. wykonanie regulacji istniejących studzienek, 12. wykonanie oznakowania drogowego pionowego tymczasowego i docelowego (montaż i demontaż oznakowania zastępczego na czas prowadzonych robót), 2) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego i docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, 3) wykonanie zabezpieczenia istniejącej zieleni wraz z przycinką kolidującej zieleni oraz zagospodarowanie pozostałej (poza drogą) powierzchni działki drogowej poprzez wykonanie obsiania trawą z nawiezieniem ziemi urodzajnej (do granicy działki gminnej). UWAGA 1: W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. UWAGA 2: W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. UWAGA 3: Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z treścią dokumentacji projektowej, o jakiej mowa w ust. 2.1.1, dokonał dokładnych oględzin terenu przyszłej budowy i nie zgłasza w tym zakresie żadnych zastrzeżeń. Wykonawca potwierdza tym samym, że w każdym przypadku, w którym z powodu braku należytej staranności nie zgłosił uwag do otrzymanej dokumentacji projektowej oraz nienależycie oszacował wartość planowanych robót, będzie on zobowiązany do wykonania na własny koszt prac niezbędnych do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem prac zamiennych i dodatkowych zamówionych przez Zamawiającego lub wynikłych z przyczyn po jego stronie. 2.1.2. ZADANIE NR 2 (część II) Roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Wilczyce, ul. Dębowa, dz. nr ew. 407, 435, gmina Długołęka Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Wilczyce, ul. Dębowa, dz. nr ew. 407, 435, gmina Długołęka, zgodnie ze zgłoszeniem z dnia 09 maja 2018 r., zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez firmę P.H.U. s.c. PROMONTA. Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty budowlane określone w ust. 2.1.2 wg poniższego zakresu: 1. wykonanie robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych, 2. wykonanie robót remontowych, 3. wykonanie podbudowy, 4. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca i ścieralna, 5. wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, 6. wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek dla włazów kanałowych, zaworów gazowych i wodociągowych, 7. wykonanie oznakowania drogowego pionowego tymczasowego i docelowego (montaż i demontaż oznakowania zastępczego na czas prowadzonych robót), 2) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego i docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami. UWAGA 1: W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. UWAGA 2: W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. UWAGA 3: Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z treścią dokumentacji projektowej, o jakiej mowa w ust. 2.1.2, dokonał dokładnych oględzin terenu przyszłej budowy i nie zgłasza w tym zakresie żadnych zastrzeżeń. Wykonawca potwierdza tym samym, że w każdym przypadku, w którym z powodu braku należytej staranności nie zgłosił uwag do otrzymanej dokumentacji projektowej oraz nienależycie oszacował wartość planowanych robót, będzie on zobowiązany do wykonania na własny koszt prac niezbędnych do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem prac zamiennych i dodatkowych zamówionych przez Zamawiającego lub wynikłych z przyczyn po jego stronie. 2.2. Miejsce wykonywania całego przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 – Wilczyce, ul. Złota, dz. nr ew. 413 (gmina Długołęka) zadanie nr 2 – Wilczyce, ul. Dębowa, dz. nr ew. 407, 435 (gmina Długołęka) 2.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób, które będą wykonywać roboty budowlane polegające na robotach drogowych. 3.2. Osoby wskazane w ust. 3.1 muszą być zatrudnione przez cały okres wykonywania robót budowlanych. 3.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.1, na każdym etapie trwania umowy. 3.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: a) kopie umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 1. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dot. ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dot. ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3.5. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z osobami wskazanymi w ust. 3.1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem lub inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika. 3.6. Niezatrudnienie osób zgodnie z ust. 3.1 lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w terminach określonych w ust. 3.4 i 3.5 uważane będzie za niewykonanie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (ust. 3.1 i 3.2) i tym samym podstawę do naliczania przez Zamawiającego kary umownej określonej w § 13 ust. 1 pkt 11 załączników nr 8.1 lub nr 8.2 do SIWZ pn. Projekt umowy. 3.7. W celu dokonania kontroli spełnienia przez Wykonawcę obowiązku określonego w ust. 3.1 i 3.2, Zamawiający może także przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3.1 może: 1) przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia, 2) zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • zadanie nr 1 (część 1) – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) • zadanie nr 2 (część 2) – 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5). 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: (RI.271.4.2019.KP) Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni dróg, ul. Złotej i ul. Dębowej w Wilczycach, gmina Długołęka – ZADANIE NR ….., tak, by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA: Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 3) oświadczenia dla podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca (wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 7), 4) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagany oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia), 6) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy, względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje pełnomocnik), 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), 8) potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane) – kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/-y upoważnioną/-ę do reprezentowania Wykonawcy) dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach