Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji przyzywowej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, z podziałem na trzy części zamówienia

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji przyzywowej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, z podziałem na trzy części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji przyzywowej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia: 1) część 1 zamówienia – modernizacja instalacji przyzywowej w Domu Pomocy Społecznej ul. Mącznej 3 we Wrocławiu; 2) część 2 zamówienia – modernizacja instalacji przyzywowej w Domu Pomocy Społecznej ul. Rędzińskiej 66/68 we Wrocławiu; 3) część 3 zamówienia – modernizacja instalacji przyzywowej w Domu Pomocy Społecznej ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45316200-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 3. Opis przedmiotu zamówienia- system przyzywowy- dotyczy trzech części zamówienia. MCUS przewiduje instalację systemu przyzywowego dla pacjentów i personelu pielęgniarskiego, pomocniczego w części objętej przedmiarem, w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w SIWZ oraz STWiORB zintegrowany cyfrowo z systemem sygnalizacji pożarowej. W postępowaniu przetargowym przewidziano urządzenia posiadające certyfikaty dla szpitalnych systemów przywoławczych zgodnie z normą DIN VDE 0834. System ma gwarantować cyfrową wymianę informacji pomiędzy pacjentami a personelem, a także pomiędzy personelem pielęgniarskim i pomocniczym. W pomieszczeniach personelu przewidziano urządzenia w wyświetlaczami graficznymi służące do wyświetlania dokładnych informacji tekstowych o przywołaniach. System ma zapewniać przekierowywania przywołań na inne wskazane oddziały (piętra) np. w przypadku nie odbierania przywołań w określonym przez personel czasie na danym oddziale. Dodatkowo w przyszłości może zostać rozbudowany o urządzenia z cyfrową obustronną komunikacją głosową, funkcją nadawania komunikatów, urządzenia mobilne np. telefony medyczne, integrację z systemami np. centralami telefonicznymi, automatyką budynkową itp. System jest skalowalny a Producent/ Wykonawca systemu gwarantuje, że urządzenia są kompatybilne z poprzednimi generacjami urządzeń (minimum jedną generacją urządzeń). Kompatybilność i skalowalność systemów gwarantują Zamawiającemu obniżenie kosztów podczas eksploatacji i konserwacji urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji składającej się z: 1) Przedmiarów robót (Załącznik nr 8a, Załącznik 8b, Załącznik 8c do SIWZ); 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 9 do SIWZ) – dotyczy trzech części zamówienia; 3) istotnych postanowień umowy zawartych we Wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ)- wzór jednakowy dla trzech części zamówienia. Prace dotyczące modernizacji instalacji przyzywowej odbywać się będą etapowo, sukcesywnie do zmieniającej się sytuacji mieszkaniowej ze względu na całodobowe przebywanie mieszkańców na terenie DPS-ów. Wykonawca wraz z Zespołem Technicznym, na każdym etapie prac modernizacyjnych, będą dokonywać co tygodniowych planów prac dotyczących pomieszczeń, w których będą dokonywane prace budowalne związane z przedmiotem zamówienia. 5. Pozostałe informacje 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2020, poz. 1320 ze zm.) niżej wymienionych osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) np. Technik serwisu lub stanowisko tożsame w zakresie uprawnień i wykonywanych czynności- uprawnienia: SEP eksploatacja, certyfikat Schrack, szkolenie ppoż. Zakres pracy- czynności wykonywane w trakcie realizacji umowy: montaż elementów obsługowych przygotowanie i testowanie oprogramowania zainstalowanie oprogramowania zarządzającego systemem alarmowym b) np. Kierownik techniczny lub stanowisko tożsame w zakresie uprawnień i wykonywanych czynności- uprawnienia: SEP eksploatacja, SEP dozór, certyfikat Schrack. Zakres pracy - czynności wykonywane w trakcie realizacji umowy: zainstalowanie oprogramowania zarządzającego systemem alarmowym przygotowanie do testowania oraz test główny systemu przy pełnym obciążeniu systemu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy na daną część zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony do każdej części zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy; 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach