Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
ul. Terebelska 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
REGON: 67670800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na modernizacji dźwigu osobowego nr 1 i wymianie dźwigu nr 13 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej, w podziale na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na modernizacji dźwigu osobowego nr 1 i wymianie dźwigu nr 13 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej, w podziale na 2 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Część 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz. 229 ze zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Miasta Puławy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-18 - Dobudowa szachtu windowego zewnętrznego do budynku Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Bulwary 12 w Radzyniu Podlaskim.
Dodano: 2021-01-08 - Dobudowa szachtu windowego zewnętrznego do budynku Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Bulwary 12 w Radzyniu Podlaskim.
Dodano: 2020-11-18 - Dobudowa szachtu windowego zewnętrznego do budynku Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Bulwary 12 w Radzyniu Podlaskim.
Dodano: 2020-08-14 - Projekt i wykonanie 2 sztuk dźwigów osobowych 11 przystankowych z napędem elektrycznym w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie. Prace realizowane są w ramach inwestycji o nazwie „Przystosowanie budynku przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie do przepisów przeciwpożarowych w ramach udziału właścicielskiego”
Dodano: 2020-04-16 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego nr 6 w budynku 1B w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej
Dodano: 2020-02-17 - Budowa windy w Przedszkolu Miejskim Nr 13 ul. Wąska 7 w Zamościu
Dodano: 2019-10-28 - Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Parczewie o windę osobową wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem pochylni zewnętrznej i wewnętrznych oraz remontem sanitariatów na parterze szkoły
Dodano: 2019-07-29 - Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych użytkowanej przez Miejski Ośrodek Kultury w budynku handlowo-usługowym przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 14 w Świdniku w ramach zadania budżetowego Rewitalizacja obszaru przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Świdniku kierunkiem rozwoju przedsiębiorczości lokalnej oraz wzmocnienia jej potencjału, w tym kulturowego wskazanego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2019-06-03 - Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej
Dodano: 2018-10-04