Przetargi.pl
Projekt i wykonanie 2 sztuk dźwigów osobowych 11 przystankowych z napędem elektrycznym w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie. Prace realizowane są w ramach inwestycji o nazwie „Przystosowanie budynku przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie do przepisów przeciwpożarowych w ramach udziału właścicielskiego”

Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 53 25 , fax. 81 532 50 78
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
    ul. Uniwersytecka 4
    20-029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 53 25, fax. 81 532 50 78
    REGON: 59415200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znw.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i wykonanie 2 sztuk dźwigów osobowych 11 przystankowych z napędem elektrycznym w budynku administracyjno-biurowym przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie. Prace realizowane są w ramach inwestycji o nazwie „Przystosowanie budynku przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie do przepisów przeciwpożarowych w ramach udziału właścicielskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 11 do SIWZ), który obejmuje między innymi:  wykonanie projektu wykonawczego;  demontaż starych dźwigów;  zabezpieczenie otworów po drzwiach do szybu windowego (budynek w trakcie użytkowania);  dostawę 2 szt. dźwigów osobowych;  montaż dźwigów;  utylizacja odpadów w trakcie realizacji zamówienia;  przygotowanie dokumentacji zgłoszenie do UDT oraz uzyskanie decyzji pozwalającej na eksploatację dźwigu D1 oraz D2;  w okresie minimum 36 miesięcy po zakończeniu instalacji oraz wykonaniu niezbędnych elementów umożliwiających zgłoszenie zgodnie z pozwoleniem na budowę z dnia 22 lipca 2016r. nr 804/16 w tym: rezerwowe zasilanie dźwigu, instalację napowietrzającą szyb, instalację SAP. Wykonawca przygotuje dokumentację UDT oraz uzyska decyzję pozwalającą na eksploatację dźwigu D2 z ręcznym sterowaniem dla ekip ratowniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi: 10 000,00 zł, słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji / poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PKO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Wadium do przetargu nieograniczonego na „Projekt i wykonanie 2 sztuk dźwigów osobowych w budynku administracyjno-biurowym przy ul Karłowicza 4 w Lublinie” wniesione przez Wykonawcę ..…………………………………………...... 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy dołączyć do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. 106a (sekretariat), a jego kopię załączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 8 do Siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach