Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na likwidacji szkód powstałych na terenie zbiornika retencyjnego Głowno w Nadleśnictwie Grotniki

Nadleśnictwo Grotniki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 7190735, 7163963, 7190735 , fax. 0-42 7190736
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Grotniki
    ul. Ogrodnicza 6/8 6/8
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0-42 7190735, 7163963, 7190735, fax. 0-42 7190736
    REGON: 47002284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grotniki.lodz.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na likwidacji szkód powstałych na terenie zbiornika retencyjnego Głowno w Nadleśnictwie Grotniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie ziemnego zbiornika retencyjnego Głowno położonego w miejscowości Kalinów, leśnictwa Głowno, Nadleśnictwa Grotniki, polegające na likwidacji szkód wywołanych intensywnymi opadami deszczu w czerwcu 2013 r. Przedmiotowe szkody obejmują: - erozyjne uszkodzenia skarp i grobli zbiornika, a także skarp cieku w wyniku spływu wód powierzchniowych (bruzdy erozyjne, zmycia gruntu, obsunięcia i podmycia skarp), - rozmycie części grobli czołowej segmentu 2, - zamulenie czaszy zbiornika, rowu dennego i cieku na wlocie do segmentu 2, - uszkodzenie umocnień cieku poniżej zbiornika i umocnień mnichów piętrząco-upustowych, - podmycie drzew na wlocie do zbiornika. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej ( projekt budowlany - załącznik nr 7 i przedmiar robót częściowo załączniki nr 9) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8). Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: 45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy licząc od daty protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje swym zakresem wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Opis zamówienia: Naprawa ziemnego zbiornika retencyjnego Głowno składającego się z dwóch segmentów w leśnictwie Głowno, działka 362/4 obręb Kalinów gm. Stryków, oddz. 135 h, powierzchnia łączna zbiornika 1,28 ha, (I segment 0,74 ha, II segment 0,54 ha) powierzchnia lustra wody ogółem 0,94 ha (I segment 0,54 ha, II segment 0,40 ha), średnia głębokość wody 1,60 m, średnia głębokość zbiornika 0,97 m, pojemność zbiornika 9111 m3 (I segment 5333 m3, II segment 3778 m3), rzędna normalnego poziomu piętrzenia 134,40 m npm - I segment, rzędna normalnego poziomu piętrzenia 135,30 m npm - II segment, rzędne dna zbiornika 133,06 - 133,55 m npm I segment, rzędne dna zbiornika 134,25-134,48 m npm II segment, z wyrównaniem skarp, rozplantowaniem urobku i wysiewem traw. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych, które nie będą obejmowały całości zamówienia Zamawiający działając na podstawie art. 144.1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie na wykonanie ww. zamówienia publicznego w zakresie między innymi zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego (szczegóły w Dziale XIV nin. SIWZ). Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania części robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub do podania przez Wykonawcę nazwy (firm) podwykonawców na których zasoby Wykonawca się powołuje na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp. Ponadto w przypadku wygrania przetargu Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy wg wzoru nr 2 (uwzględniającego obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 143b-143d Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2000,00 zł (dwa tysiące 00/100 złotych), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ S.A. O/Łódź, tj: 15 2030 0045 1110 0000 0019 9170 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej w siedzibie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 14.05.2014 r. do godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_grotniki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach