Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska 57-65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3428296 , fax. 083 3428297
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Terebelska 57-65 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 083 3428296, fax. 083 3428297
REGON: 00067670800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 10.11.2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 10.11.2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 60 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. udzielą minimum 60 - miesięcznej gwarancji jakości (rękojmi) na wykładziny bezspoinowe, 2. udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości (rękojmi) na pozostałe roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, 3. za roboty budowlane wykonane i odebrane w poszczególnych oddziałach (zgodnie z § 3 projektu umowy) zaakceptują zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego, 4.dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o., instalacji wentylacji, gazu), 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6.wykonają przedmiot zamówienia w następujących terminach: a) roboty w Oddziale Chirurgicznym i Oddziale Urologicznym - w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy, b) roboty w pomieszczeniach mycia i dezynfekcji środków transportu - w ciągu 45 dni od daty zawarcia umowy, c) roboty w Oddziale Chorób Wewnętrznych i Oddziale Dziecięcym (Pododdział Dzieci Młodszych) - w terminie 90 dni licząc od 120-go dnia od daty zawarcia umowy, d) roboty w Oddziale Neurologicznym, Oddziale dla Przewlekle Chorych i w Pododdziale Patologii Ciąży - w terminie 90 dni licząc od 240-go dnia od daty zawarcia umowy, e) roboty w Oddziale Otolaryngologicznym i Oddziale Dziecięcym (Pododdział Dzieci Starszych) - w terminie 90 dni licząc od 360-go dnia od daty zawarcia umowy, f) roboty w Oddziale Onkologiczno - Geriatrycznym i Oddziale Okulistycznym - w terminie 90 dni licząc od 480-go dnia od daty zawarcia umowy, g) roboty w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym (Pododdział Położniczy) i Dziale Centralnej Sterylizacji - w terminie 90 dni licząc od 600-go dnia od daty zawarcia umowy, h) roboty w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym (Pododdział Ginekologiczny) i Centralnej Pracowni Endoskopowej - w terminie 90 dni licząc od 720-go dnia od daty zawarcia umowy. Niezależnie od w/w ustalonych terminów, przedmiot zamówienia musi być wykonany w terminie do 31.10.2011 r; 7.zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium, 8. spełnią warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Kosztorysy ofertowe. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokument/dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w zakresie robót budowlanych, robót elektrycznych, robót sanitarnych (wod. - kan., c.o., instalacji wentylacji, gazu), posiada odpowiednie uprawnienia do pełnienia tej funkcji, zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo Budowlane. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa I piętra budynku na działce Nr 147/1 w Zakrzowie na lokale mieszkalne
Dodano: 2016-06-16 - Roboty budowlane polegające na przebudowie części pomieszczeń w budynku nr 78 w Lublinie przy ul. Nowy Świat 40.
Dodano: 2016-05-17 - Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - II etap, znak sprawy: 13/2015/PN
Dodano: 2015-12-22 - Przebudowa i remont Domu Studenta blok A i B oraz tablicy głównej w AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2015-11-03 - Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym na zasilane wyłącznie paliwem ekologicznym (biomasą) pochodzącym z odnawialnych źródeł energii w placówkach oświatowo - wychowawczych na terenie Gminy Milanów.
Dodano: 2015-04-09 - Robota budowlana polegająca na remoncie budynku położonego przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, będącego siedzibą Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Chełmie
Dodano: 2015-03-04 - Przebudowa i remont Domu Studenta AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-12-11 - Przebudowa 2014, ul. Zbożowa 22A
Dodano: 2014-08-14 - Remont remizy strażackiej w Olbięcinie z przeznaczeniem na świetlicę wiejską
Dodano: 2014-06-27 - Przebudowa budynku Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie przy ul. Zbożowej 22A.
Dodano: 2014-06-27