Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na remoncie budynku położonego przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, będącego siedzibą Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Chełmie

Sąd Apelacyjny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Obrońców Pokoju 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 45 23 377 , fax. 81 45 23 378
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Lublinie
    ul. Obrońców Pokoju 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 45 23 377, fax. 81 45 23 378
    REGON: 00417647000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na remoncie budynku położonego przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, będącego siedzibą Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu budynku położonego przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, stanowiącego siedzibę Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Chełmie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 1 do SIWZ) wykonana przez Biuro Projektowe ARCONEL Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie w skład której wchodzą: A. PROJEKTY BUDOWLANE: - Projekt budowlany remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie, B. PROJEKTY WYKONAWCZE: - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Zagospodarowanie terenu; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Przyłącze wody; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Architektura; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Konstrukcja; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Instalacje wod. - kan. i c.w.; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Instalacja c.o. i c.t.; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Instalacje elektryczne; - Projekt wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Chełmie z siedzibą we Włodawie - Instalacje elektryczne słaboprądowe (teletechniczne); C. AUDYT ENERGETYCZNY D. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT E. PRZEDMIARY ROBÓT (stanowiące funkcję pomocniczą): - Przedmiar robót - Zagospodarowanie terenu; - Przedmiar robót - Przyłącze wody; - Przedmiar robót - Branża budowlana; - Przedmiar robót - Instalacja wod. - kan. i c.w.; - Przedmiar robót - Instalacja c.o. i c.t.; - Przedmiar robót - Instalacja wentylacji i klimatyzacji; - Przedmiar robót - Instalacje elektryczne - Przedmiar robót - Instalacje elektryczne słaboprądowe: - System Okablowania Strukturalnego, - System Telewizji Dozorowej, - System Kontroli Dostępu wraz z Rejestracją czasu Pracy, - System Sygnalizacji Włamania i Napadu, - System Sygnalizacji Pożaru, - System Kontroli wjazdu na posesję, - System integrujący System Bezpieczeństwa. F. EKSPERTYZA TECHNICZNA STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ wykonana przez Pana P. Wysokińskiego i M. Burta. 2) Przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. Przekazane przedmiary robót stanowią tylko funkcję pomocniczą. 3). Realizacja robót: 1. Na czas remontu budynku osoby w nim pracujące zostaną przeniesione do zastępczego lokalu, koszty pokrywa Sąd. 2. Prace będą prowadzone w budynku nieczynnym. W celu realizacji remontu należy zaplanować pracę w godzinach od 6.00 do 22.00. Po godzinie 22.00 prace mogą być prowadzone pod warunkiem zgodności działań Wykonawcy z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych prac oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę oraz decyzją na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. 5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego. 6. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia nowe, odpowiadające wymogom SIWZ. Użyte materiały powinny być wysokiej klasy i mieć odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7. Wykonawca zobowiązuje się: a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej z oferty, b) umożliwiać wstęp na teren robót pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne, upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. c) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, -zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, -utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r., nr 47 poz. 401) 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 10. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację powykonawczą. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do użytku, w tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wystąpienia do zarządcy tego terenu o zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie robót budowlanych podwykonawcom w zakresie robót sanitarnych, teletechnicznych, elektrycznych. Pozostałe prace ma wykonać własnymi siłami. 4) Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 114 000,00 zł (słownie: sto czternaście tysięcy złotych 00/100). 8.2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. 1) Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie, ul. Dolna 3-go Maja 3 nr: 29 1130 1206 0028 9156 3890 0001 w terminie do 23 marca 2015 r. do godz. 8:30 - wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie i do godz. 8:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy Zp 2130-9/15) albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kasa czynna jest w godzinach: od 8:00 do 15:00 z przerwą 12:30 - 13:00 od poniedziałku do piątku w dni pracujące dla Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Zamawiający wymaga składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. 4) Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8.5. lub odpowiednio 8.6. ppkt a, b i c bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8.3. Wadium może być wnoszone: w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2014 r., poz. 1804). 8.4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ustawy, zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) na wniosek Wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -został wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem pkt 8.6, - którego oferta została odrzucona. 8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.8 ppkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet należytego zabezpieczenia umowy. 8.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach