Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące dobudowy szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego do budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu współfinansującego przez Województwo Małopolskie i jest częścią zadania Wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania poddasza i nadbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie (działka nr 5 obr. 51 - Śródmieście), wraz z budową zewnętrznego szybu windowego, budową tunelu podziemnego, przebudowa ramp zewnętrznych oraz przebudową i budową wewnętrznych instalacji: elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o.), wentylacji oraz gazów medycznych oraz odtworzenia dwóch pomieszczeń piwnic z przeznaczeniem na wentylatornię, kategoria obiektu: XI, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym opracowanym przez Kontrapunkt V- Projekt Zespół Projektowo Inwestycyjny ul. Zabłocie 39 30-701 Kraków i na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 2851/08 z dnia 12 grudnia 2008r. oraz pozwoleniem nr 767/08 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.2. Zakres prac budowlano-instalacyjnych został opisany w dokumentacji projektowej pn. Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz w SIWZ. 3.3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3.4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.4.1. wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania szybu windowego, dostawy, montażu i uruchomienia dźwigu osobowego zgodnie z dokumentacją projektową; 3.4.2. uzgodnienie Dokumentacji z organem właściwej jednostki dozoru technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację wymienionych dźwigów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarski w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2010 r. Nr 229, poz. 1502 z późn. zm.). 3.4.3. opracowanie stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji wymienionych dźwigów; 3.4.4. przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi nowego dźwigu pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 3.4.5. zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 3.5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez Kontrapunkt V-Projekt Zespół Projektowo-Inwestycyjny ul. Zabłocie 30-701 Kraków Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Budynek przy ul. Strzeleckiej 2 jest częścią składową Układu Urbanistycznego Wesołej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr Zabytków pod nr A-592 z dnia 31.12.1976r. Ponadto Zamawiający dołącza przedmiary, które mają charakter pomocniczy. 3.6. Prace budowlane będą wykonywane pod nadzorem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków. 3.6.1. W czasie planowania, organizacji, realizacji i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: w budynku prowadzona jest działalność świadczenia usług medycznych - Szpital; 3.6.2. budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 3.6.3. prace mogą być realizowane wyłącznie w godzinach 8:00 - 19:00, albo w innych ustalonych z Zamawiającym; 3.6.4. Wykonawca w sposób szczególny powinien mieć na uwadze wszelkie instalacje istniejące w budynku; 3.6.5. Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji robót do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 3.6.6. gruz, materiały, urządzenia itp. pochodzące z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości szpitala i utylizować; 3.6.7. miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na terenie nieruchomości i powierzchni sąsiadujących; 3.6.8. Zamawiający nie zabezpiecza terenu do zorganizowania zaplecza budowy 3.6.9. Zakres robót obejmuje pełny zakres do prawidłowej realizacji dobudowy szybu, dostawy i montażu dźwigu wraz z uruchomieniem i odbiorem przez UDT, w tym: 3.6.9.1. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a. budowę nowego wentylowanego szybu windowego wraz z elewacją, dociepleniem oraz oddymianiem, portale przeszklenia prace na korytarzach przy szybie windowym, roboty elektryczne b. podbicie istniejących fundamentów metodą JET Grouting - wg. projektu konstrukcyjnego c. zadaszenie szybu d. dostawa i montaż dźwigu osobowego nie gorszego spełniającego parametry opisane w SIWZ, w tym udźwig min. 1600 kg, min. 21 osób wymiary kabiny 1400 x 2400 mm wysokość 2300 mm, wysokość podnoszenia 12.4 m. Uwaga dźwig obsługuje piwnicę, wejście z poziomu terenu ,parter, pierwsze piętro oraz na drugim piętrze szyb windowy przystosowany do obsługi przystanka - wejście zaślepione .Drzwi szybowe na poziomie piwnicy - EI 60 , przystankach oraz na parterze, I piętrze, II piętrze - EI 30. e. wykonanie tynków elewacyjnych, gzymsów i cokołów f. wykonanie zadaszenia oraz ścianę osłonową nad wejściem do szybu windowego, przeszklenia szybu windowego 3.6.9.2. Prace rozbiórkowe i remontowe w istniejącym budynku, w szczególności: a .wyburzenie szachtu doświetlającego b. wykonanie w istniejącym murze otworów drzwiowych-nadproża z belek stalowych c. demontaż okien i parapetów ,zamurowanie otworów okiennych d. demontaż rynny i rury spustowej oraz montaż nowej e. demontaż grzejników 3.6.9.3. Zagospodarowanie terenu a. Wykonanie chodnika b. Przeniesienie furtki w kierunku drogi 3.6.9.4. Odbiór Przez Urząd Dozoru Technicznego, przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu. 3.6.9.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ: - Projekt architektury Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 - stanowiący załącznik nr 2. - Projekt konstrukcji Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. - - Projekt elektryczny Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 - stanowiący załącznik n 2. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty ogólnobudowlane Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 - stanowiący załącznik nr 2. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty elektryczne Dobudowa szybu windowego w budynku Wojewódzkiego specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 - stanowiący załącznik nr 2. - Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1A (mają charakter wyłącznie -poglądowy i nie stanowią wyłącznej podstawy obliczania ceny oferty). - Pozwolenie nr 767/08 z dnia 6.11.2008 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - stanowiący załącznik nr 2. - Pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa Decyzja nr 2851/08 z dnia 12.12.2008 - stanowiący załącznik nr 2. 3.6.9.6. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów, norm i wytycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6.9.7. Wykonawcy zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tych badań, a także uzyskać stosowna decyzję UDT zezwalającą na eksploatację nowego dźwigu przez użytkownika. 3.6.9.8. Zamawiający upoważni wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskania decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT będzie ponosił Wykonawca. 3.6.9.9. Wydanie decyzji UDT o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. 3.6.9.10. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania stanowiskowej instrukcji obsługi, opracowania instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu oraz do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowego dźwigu. 3.6.9.11. Zamawiający wymaga, aby zastosowane przez Wykonawcę urządzenia nie ograniczały konkurencji w zakresie wykonania usług konserwacyjnych w okresie pogwarancyjnym, w szczególności Zamawiający dopuszcza wyłącznie zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń sterujących nie zawierających kodu dostępu. 3. Wymagany okres gwarancji. 3.10. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, nie krótszej niż trzy lata. 3.11. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji, przeglądów oraz serwisu gwarancyjnego urządzeń i instalacji w okresie udzielonej gwarancji w zakresie i na zasadach zgodnych z kartami gwarancyjnymi urządzeń oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003r. Nr 193, poz. 1890), w tym do dostarczenia i utrzymywania (abonament) kart SIM do zamontowanych centralek GSM,bez odrębnego wynagrodzenia. 3.13. Inne istotne informacje - Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym. 3.14. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia np: opisów technicznych, kopii certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, kartami katalogowymi. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Nie umieszczenie przez oferenta w ofercie informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pozbawia go możliwości złożenia takiej propozycji zamiennej w toku realizacji prac bez zgody Zamawiającego. 3.15. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 10 000,00 zł. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-15/13 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach