Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie koło Puław

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie koło Puław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są:roboty budowlane polegające na budowie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie wojskowym w Klikawie koło Puław. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed dniem podpisania protokołu przekazania placu budowy.1)Zakres inwestycji:Zakres inwestycji obejmuje wykonanie systemu telewizji przemysłowej w kompleksie z wykorzystaniem istniejących słupów napowietrznej linii oświetleniowej oraz wymianę bramy drogowej z dwuskrzydłowej na przesuwną.2)Stan istniejący:Kompleks jest nadzorowany przez służby wartownicze.3)Potrzeby i wymagania:Wykonanie systemu telewizji przemysłowej pozwoli na stworzenie strefy, do której dostęp jest monitorowany a każda próba wtargnięcia jest rejestrowana.4)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie systemu telewizji przemysłowej w oparciu o kamery zewnętrzne montowane na istniejących słupach linii napowietrznej (16 szt kamer), b)okablowanie dla systemu telewizji przemysłowej (kable zasilające - 1500m,kable światłowodowe - 1200m), c)wykonanie centrów dozoru,d)wykonanie systemu domofonowego,e)serwisowanie i konserwacja wykonanego systemu telewizji przez okres 36 miesięcy,f)wymiana istniejącej bramy drogowej dwuskrzydłowej z furtką, na nową bramę przesuwną o wymiarach 5,0 na 2,0 m z napędem elektrycznym z furtką 1,0 na 2,0 m. Bramę i furtkę dostosować do istniejącego ogrodzenia panelowego.g)Wykonawca zapewni wyznaczenie geodezyjne obiektu, a do odbioru końcowego zapewni sporządzenie dokumentacji powykonawczej całego systemu poprzez ręczne wniesienie zmian do wersji papierowej dokumentacji,h)Wykonawca przed przekazaniem wykonanego systemu telewizji przemysłowej użytkownikowi dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez użytkownika osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji.W tym część kluczową stanowi zakres opisany w lit. a), b) ,c), d), e), g), h) Zakres pozostałych robót ma obejmować:a)demontaż istniejącej bramy i furtki wraz z przetransportowaniem do JW 4929 w Dęblinie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca dostarczenia z przedstawicielem Wydziału Infrastruktury JW 4929 Dęblin,b)wykonanie fundamentu dla bramy i furtki,c)montaż bramy przesuwnej i furtki,d)dostosowanie istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni drogowej i chodnika.Konstrukcje sztywne bramy i furtki należy wykonać z elementów stalowych wypełnionych prętami stalowymi o średnicy nie mniejszej niż 12 mm przy zachowaniu oczek nie większych niż 5 cm (mierzone w poziomie) i 20 cm (mierzone w pionie). Bramę i furtkę wyposażyć w wysięgniki z kątownika min. 30 na 30 na3 mm, skierowane pod kątem 450 z zamontowanymi 3-ma nitkami drutu kolczastego w odstępach max 15 cm. Wysokość mierzona od podłoża do wierzchu wysięgników ma wynosić min 2,4 m. Prześwity pomiędzy bramą i furtką a podłożem oraz słupkami i istniejącym ogrodzeniem nie mogą być większe niż 5 cm. Brama i furtka maja być zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie ogniowe metodą zanurzeniową zgodnie z normą EN ISO 1461 i malowanie proszkowe. Bramę należy wyposażyć w napęd elektryczny odporny na zakłócenia wywoływane przez urządzenia znajdujące się na terenie kompleksu. Sterowanie napędu - przewodowe. W przypadku braku zasilania, brama musi mieć możliwość otwierania zamykania ręcznego przez jedna osobę. Konstrukcja bramy ma zapewnić bezproblemowe otwieranie zamykanie przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, szczególnie przy silnym wietrze.Ponadto do obowiązków wykonawcy będzie należało: uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu po wcześniejszym przeszkoleniu obsługi,uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne usuwanie stwierdzonych wad i usterek.Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają: a)oznaczony klauzulą ZASTRZEŻONE,b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - JAWNE.Zamawiający nie posiada wersji elektronicznej dokumentacji niejawnej. Wersja elektroniczna dokumentacji jawnej zostanie udostępniona na stronie internetowej.Dokumentacja oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE będzie udostępniona zainteresowanym w siedzibie RZI Lublin przy ul. Lipowej 1a w Lublinie przez p. Marka Wojnicz, pokój 211 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu i godziny spotkania (tel.261-183-579 lub 261-183-524).Osoby zgłaszające się powinny wystąpić do Szefa RZI w Lublinie z Wnioskiem o udostępnienie dokumentów niejawnych (załącznik nr 13) oraz złożyć Zobowiązanie oferenta do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych (załącznik nr 14 ).Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wystawione przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.Po podpisaniu umowy z Wykonawcą jeden egzemplarz dokumentacji niejawnej w formie papierowej zostanie przekazany do jego siedziby. Drugi egzemplarz dokumentacji niejawnej zostanie przekazany do Użytkownika, celem korzystania przez Wykonawcę i Inspektorów Nadzoru w trakcie realizacji robót. Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i dokumentacją projektową.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną. W tej sprawie należy kontaktować się z por. Jackiem Baranem, tel. 261 519 983. 5)Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:-wykonawca obowiązany jest w terminie 7 dni od przekazania placu budowy opracować plan zagospodarowania placu budowy,-przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie placu budowy zgodne z obowiązującymi przepisami,-Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym (załącznik nr 3),-Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę systemu telewizji przemysłowej, ze względu, że roboty te są robotami kluczowymi, tj.: opisane w pkt. I.1.ppkt 4) lit. a), b) ,c), d), e), g), h) SIWZ,-dla zakresu robót związanych z wymianą bramy i furtki Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo,-roboty będą prowadzone na terenie zamkniętym na podstawie dokumentacji projektowej,-na podstawie art.208 paragraf 3, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz.1502) obowiązek wyznaczenia koordynatora ds. bhp spoczywa na pracodawcy, na którego terenie wykonują prace pracownicy zatrudnieni przez różnych pracodawców. Wykonawca zawrze porozumienie o współpracy w dziedzinie bhp w zakresie koordynowania prac i wyznaczenia koordynatora ds. bhp z pracodawcą (Dowódcą JW 3533 Sandomierz),-istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z JW 4929 Dęblin (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca,-sposób zabezpieczenia mediów zostanie określony w protokole przekazania placu budowy,-Inwestycja jest finansowana z Planu Inwestycji Budowlanych na 2016r. realizowanych przez jednostki podległe Szefowi IWSZ, -Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót,-Na czas wykonywania robót związanych z wymiana bramy i furtki należy wykonać ogrodzenie tymczasowe w celu zapewnienia ciągłej ochrony kompleksu,-Wykonawca realizując roboty (w tym roboty rozbiórkowe) staje się wytwórcą odpadów. W czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.).Dokumentacja stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . (Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie UWAGA:Zamawiający na podstawie art. 24 ust.2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę,który w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, wszczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.2.Zamawiający ZASTRZEGA OSOBISTE WYKONANIE przez Wykonawcę KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, tj.: systemu telewizji przemysłowej wskazanej w pkt. I.1.ppkt 4) lit. a), b) ,c), d), e), g), h) SIWZ,3.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu.4.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 5.Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33, z 2012r.). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu ww POZWOLEŃ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: 3 183,00 zł (słownie: trzy tysiące sto osiemdziesiąt trzy złote 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 16.06.2016r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4.Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 103 (kancelaria), w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 16.06.2016r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a.jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b.bezwarunkowe - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach