Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie czwartej komory denitryfikacji KDn4 na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie czwartej komory denitryfikacji KDn4 na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie czwartej komory denitryfikacji KDn4 na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie, gmina Długołęka. 2. Szczegółowy opis z podaniem zakresu całego przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie czwartej komory denitryfikacji KDn4 (zwanej dalej KDn4) na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie (zwanej dalej oczyszczalnią), gmina Długołęka, prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni, tj.: 1) budowie nowej komory KDn4 wraz z rurociągami doprowadzającymi ścieki do KDn4 i odprowadzającymi z KDn4, 2) budowie stacji zewnętrznego źródła węgla organicznego ZZWO (zwanej dalej ZZWO), 3) modernizacji reaktora RB1 (zwanego dalej RB1) polegającej na: a) zamknięciu dopływu ścieków do RB1, b) wykonaniu nowych rząpi pod montaż nowych pomp recyrkulacji, c) montażu nowych pomp recyrkulacji z wymianą przepływomierza oraz przebudową fragmentu rurociągu, d) wykonaniu nowego kroćca dopływowego, e) wymianie dyfuzorów wraz z wypoziomowaniem rusztu napowietrzającego, f) wymianie żurawików, g) włączeniu RB1 i KDn4 w pracę oczyszczalni, 4) modernizacji reaktora RB2 (zwanego dalej RB2) polegającej na: a) zamknięciu dopływu ścieków do RB2, b) wykonaniu nowych rząpi pod montaż nowych pomp recyrkulacji, c) montażu nowych pomp recyrkulacji z wymianą przepływomierza oraz przebudową fragmentu rurociągu, d) wykonaniu nowego króćca dopływowego, e) wymianie dyfuzorów wraz z wypoziomowaniem rusztu napowietrzającego, f) włączeniu RB2 w pracę oczyszczalni, 5) zaślepieniu istniejących otworów DN400 w komorze KDn3 i wykonaniu otworów DN500, osadzeniu nowego rurociągu DN500, zamontowaniu zastawek i podłączeniu rurociągów zasilających KDn4, 6) zabezpieczeniu zieleni (zgodnie z STWiORB), 7) kompleksowym włączeniu KDn4 i innych urządzeń w system pracy oczyszczalni wraz z dostosowaniem sterowania i systemu AKPiA, 8) przeprowadzeniu rozruchu całej oczyszczalni składającej się z następujących obiektów (wybudowanych w I i II etapie): a) komory predenitryfikacji (KPDn), b) komory defosfatacji (KDf1), c) komory defosfatacji (KDf2), d) komory denitryfikacji (KDn1), e) komory denitryfikacji (KDn2), f) komory denitryfikacji (KDn3), g) komory denitryfikacji (KDn4) – nowo wybudowanej, h) komory nitryfikacji (KN1), i) komory nitryfikacji (KN2), j) komory stabilizacji tlenowej (KS), k) osadnika wtórnego, radialnego (OWr1), l) osadnika wtórnego, radialnego (OWr2), m) komory fakultatywnej nitryfikacji/denitryfikacji (KN1/KDn1), n) komory fakultatywnej nitryfikacji/denitryfikacji (KN2/KDn2), o) zbiornika magazynowego osadu ustabilizowanego (ZM), p) pompowni ścieków z sitem pionowym (P), q) stanowiska kraty taśmowo – hakowej (KTH), r) stanowiska zlewnego ścieków dowożonych z sitem i piaskownikiem (SZ), s) komory retencyjnej ścieków dowożonych (KRD), t) stanowiska mechanicznego odwadniania i higienizacji (SMO), u) stanowiska dmuchaw (SD1) etap I, zmiana dmuchaw, v) stanowiska dmuchaw (SD2) – budowa, w) sterowni głównej – budynek socjalno – techniczny – etap I, zmiana w zakresie AKPiA, x) pompowni recyrkulatu (PR) – etap I, zmiany AKPiA, y) stanowiska piaskownika poziomego (PP), z) stanowiska PIX (PIX), aa) stanowiska agregatu prądotwórczego (AP), bb) stacji zewnętrznego źródła węgla organicznego ZZWO – nowo wybudowanej. Rozruch końcowy zostanie uznany za zakończony, gdy jakość ścieków oczyszczonych na wylocie spełniać będzie parametry określone w pozwoleniu wodno – prawnym, a wskaźniki jakości ścieków zostaną potwierdzone trzykrotnymi średniodobowymi badaniami (pobór i badanie zostanie wykonane przez akredytowane laboratorium) w odstępach 14 – dniowych, zgodnymi z wymaganiami pozwolenia wodno – prawnego; 9) przeprowadzeniu szkolenia dla obsługi oczyszczalni, 10) wykonaniu dokumentacji powykonawczej, 11) przygotowaniu dokumentacji powykonawczej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (obiekt budowlany kategorii XXX), 12) przygotowaniu oznakowania nowo wybudowanych i przebudowanych obiektów oraz dostarczeniu nowego schematu oczyszczalni. 2.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego we Wrocławiu Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (52-010) przy ul. Opolskiej 11 – 19 lok. 1 (Zamawiający posiada pozwolenie na budowę – decyzja nr 3231/2017 z dnia 19 października 2017 r. wydana przez Starostę Powiatu Wrocławskiego). 2.3. Miejscem wykonywania całego przedmiotu zamówienia jest miejscowość Mirków, gmina Długołęka, powiat wrocławski, nr działek – wg zestawienia w projekcie budowlanym. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób, które będą wykonywać roboty budowlane branży instalatorskiej i drogowej. 3.2. Osoby wskazane w ust. 3.1 muszą być zatrudnione przez cały okres wykonywania robót budowlanych oraz w okresie rękojmi i gwarancji w przypadku konieczności wykonywania w tym czasie robót budowlanych lub innych robót o podobnym charakterze mających na celu usunięcie wad. 3.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.1, na każdym etapie wykonywania robót budowlanych. 3.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności kopie umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 3.1 lub kopie dokumentów dotyczących tych osób, przekazywanych przez Wykonawcę jako pracodawcę do ZUS. 3.5. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z osobami wskazanymi w ust. 3.1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem lub inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika. 3.6. Niezatrudnienie osób zgodnie z ust. 3.1 lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w terminach określonych w ust. 3.4 i 3.5 uważane będzie za niewykonanie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (ust. 3.1 i 3.2) i tym samym stanowić będzie podstawę do naliczania przez Zamawiającego kary umownej określonej w § 14 ust. 1 pkt 11 załącznika nr 8 do SIWZ pn. Projekt umowy. 3.7. W celu dokonania kontroli spełnienia przez Wykonawcę obowiązku określonego w ust. 3.1 i 3.2, Zamawiający może także przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3.1 może: 1) przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia, 2) zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5). 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą lub przekaże za pośrednictwem kuriera (lub innej osoby), kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie oznaczonej Oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 – Bank Spółdzielczy w Oleśnicy (oddział w Długołęce), tytułem: Przetarg nieograniczony pn. Roboty budowlane polegające na budowie czwartej komory denitryfikacji KDn4 na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie, gmina Długołęka – RI.271.36.2018.KP, tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. UWAGA 1: Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. UWAGA 2: Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 7 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagany oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia), 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy, względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje pełnomocnik), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), 7) potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane). Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdz. XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach