Przetargi.pl
Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, Adama Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    Adama Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050669
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania polegającego na realizacji w formule zaprojektuj – wybuduj zadania inwestycyjnego związanego z budową instalacji przetwarzania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych. Roczna masa osadów ściekowych przeznaczonych do zagospodarowania wynosi około 4000 ton. Dodatkowo w ramach przedmiotu zamówienia przewidziano doposażenie oczyszczalni ścieków w dodatkowe urządzenia. Inwestycja realizowana będzie w obrębie działek 231 i 2299 zlokalizowanych przy ul. Zielonej 12 oraz działek 147/37 i 147/38 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 34 w Górze. W ramach zakresu zamówienia przewidziano:1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonania robót budowlanych, dokonania rozruchu instalacji oraz uzyskania na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, pozwoleń, uzgodnień, w tym sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko ( jeżeli okaże się niezbędny ), uzyskaniem decyzji środowiskowej, pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, 2) budowa instalacji unieszkodliwiania osadów ściekowych ( ok 4000 ton rocznie) na terenie oczyszczalni ścieków w Górze w celu wytworzenia produktu nawozowego poprawiającego właściwości gleby, w tym:- dostosowania mediów i istniejącej infrastruktury na potrzeby realizacji zadania,- roboty rozbiórkowe: zdjęcie poszycia dachu, demontaż więźby dachowej, demontaż części ścian budynku, - wykonanie zbrojenia z siatki pod podłoże betonowe, wykonanie podłoży betonowych pod posadowienie hali oraz pozostałych magazynów i powierzchni, budowa ściany zewnętrznej budynku oraz nadbudowa pozostałych ścian do 5 m, wzmocnienie ściany osadnika Imhoffa, wykonanie stalowej więźby dachowej nad budynkiem, wykonanie poszycia dachu z blachy falistej, brama wjazdowa budynku z montażem, pozostałe elementy wyposażenia budynku,- prace technologiczne: instalacja przetwarzania KOŚ wraz z montażem ( w tym doprowadzenie mediów) i licencją na użytkowanie wraz z modułem suszarni z systemem grzewczym, modułem magazynowania i transportu odpadów oraz modułem neutralizacji gazów procesowych, - roboty elektryczne: AKPiA dla instalacji przetwarzania KOŚ z montażem,- roboty sanitarne: system odciekowy zbiornika magazynowego KOŚ, płuczki, chłodnicy, cyklonu, system ciepła odpadowego.3) Procedowanie certyfikacji na produkt nawozowy oraz złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na przetwarzanie odpadów na rzecz Operatora, tj. Techniki Komunalnej TEKOM Sp. z o.o.4) Dostawa urządzeń:1 Kontenerowa stacja zlewcza z montażem – 1 szt. 2 Kratopiaskownik z montażem – 1 szt. 3 Dmuchawa śrubowa z montażem – 4 szt. 4 Spalinowa ładowarka teleskopowa -1 szt. 5 Kontener na odpady – 5 szt. 6 Waga samochodowa z montażem – 1 szt. 7 Agregat prądotwórczy z montażem- 1szt. 8 Prasa śrubowa z montażem 9 Granulator z montażem Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno – użytkowy, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone, karty obrazujące stan przygotowania inwestycji. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 3.2. W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala w postępowaniu obligatoryjną wizję lokalną na obiekcie, objęty przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie prowadził listę Wykonawców, którzy dokonają wizji lokalnej, która następnie stanowiła będzie złącznik do protokołu postępowania. Potwierdzeniem dokonania wizji jest podpis przedstawiciela/li Zamawiającego/ Operatora – Technika Komunalna TEKOM Sp. z o.o. oraz Wykonawcy na dokumencie. Korespondencję w sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej ( w dni robocze w godzinach od 8-13) należy przesyłać za pośrednictwem strony postępowania, tj. https://gora.ezamawiajacy.pl/ zakładka korespondencja.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na liście obecności należy podać nazwę przynajmniej jednego z Wykonawców. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający/Operator nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SWZ. Wszelkie pytania należy przesyłać za pośrednictwem strony postępowania/ zakładka korespondencja, a ich treść, bez ujawniania źródła zapytania wraz z odpowiedziami zostaną udostępnione wszystkim Wykonawcom. Oferta Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm. ). 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość legitymowania się wizją lokalną odbytą przez Wykonawcę w ramach postępowania BZP.271.42.2024 w związku z brakiem zmian w okolicznościach prawnych i faktycznych w odniesieniu do bieżącego postępowania. Kopia listy obecności na obligatoryjnej wizji lokalnej z postępowania BZP.271.42.2024 będzie stanowiła załącznik do protokołu postępowania BZP.271.50.2024
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odpowiednio dla części ustalono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 złotych ( sto tysięcy złotych ).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewemPKO BP S.A. 45102052260000620204970226z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania).5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – określa warunek w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykonał w badanym okresie w sposób należyty:1) Przynajmniej jedną dokumentację projektową obejmującą budowę instalacji do przeróbki osadów ściekowych, umożliwiającą zagospodarowanie min. 1000 ton/rokoraz1) Wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji instalacji do przeróbki osadów ściekowych, umożliwiającą zagospodarowanie min. 1000 ton/rok lub obiektu oczyszczalni ścieków o wydajności średniodobowej nie mniejszej jak 1000 m3/d.Wykonawcy, którzy legitymują się doświadczeniem w formułach zaprojektuj wybuduj wypełniają odpowiednio wykaz usług i wykaz robót, w których odpowiednio odrębnie specyfikują opracowaną dokumentację oraz wykonaną na jej podstawie robotę budowlaną. Dokument potwierdzający należyte wykonanie może być oczywiście wspólny.Art. 116 ust. 2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Art. 118 ust. 3- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Art. 118 ust. 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.At. 119 - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.Art. 122 - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Art. 123- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach