Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych 9/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2585053 , fax. 67 2585054
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. Budowlanych 9/2 9/2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 2585053, fax. 67 2585054
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbswalcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kierownik budowy (robót) zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dziennika budowy. 2. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na BUDOWIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO w formie zaprojektuj i wybuduj przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, dz. nr 5162/9, jednostka ewidencyjna Wałcz - Miasto. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w: a. Programie funkcjonalno - użytkowym Budynku mieszkalnego wielorodzinnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem, że: ściany klatki schodowej przyległej do mieszkań docieplić metodą lekką: izolacja z wełny mineralnej twardej o grubości 6 cm, wyprawa klejowa, siatka tynkarska pancerna, dodatkowo tynk cementowy pocieniony do wysokości 2,1 m, farby natryskowe zmywalne, powyżej gładź gipsowa, malowanie farbami emulsyjnymi, zaprojektować drzwi do pomieszczeń gospodarczych metalowe tzw. zetki. b. Uzupełnieniu do wydanych warunków nr 6_III_14 z dnia 20.03.2014 r. przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej wydanych przez ZEC w Wałczu stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Etap I - faza projektowa: opracowanie projektu budowlanego wszystkich branż, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programie funkcjonalno - użytkowym, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - w 4 egzemplarzach, opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, wizualizacji projektu oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego - w 4 egzemplarzach, Wymienione wyżej materiały, Wykonawca przekaże Zamawiającemu również w formie elektronicznej na nośniku CD, w formacie PDF. przedłożenie opracowanego projektu budowlanego wszystkich branż, projektu wykonawczego wszystkich branż i opracowań towarzyszących, przed złożeniem ich wraz z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę: a) Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego, b) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru, c) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. b. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy- przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od Zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu, budowy oraz zapewnienia dozoru terenu budowy i mienia na terenie budowy na własny koszt. przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje: a) projekt zagospodarowania placu budowy, w części opisowej oraz graficznej, b) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c) projekt organizacji budowy, Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania harmonogramu realizacji prac i najpóźniej do dnia podpisania umowy przedłożenia go Inspektorom Nadzoru oraz Zamawiającemu do akceptacji, b) dostarczenia Zamawiającemu materiałów, urządzeń i dokumentów, niezbędnego personelu oraz innych rzeczy i usług koniecznych do zrealizowania przedmiotu umowy, c) wyposażenia zaplecza budowy we wszelkie przedmioty jakiejkolwiek natury, które są niezbędne dla lub podczas wykonywania robót, d) doprowadzenia na swój koszt niezbędnych mediów (wody, energii elektrycznej, energii cieplnej, itp.) oraz pokrycia kosztów ich poboru, e) oznaczenia terenu budowy lub innych miejsc, na których, pod którymi lub przez które mają być prowadzone roboty podstawowe lub tymczasowe oraz wszelkie inne tereny i miejsca udostępnione przez Zamawiającego jako miejsca pracy, które mogą być wymienione jako stanowiące część placu budowy, f) zapewnienia pełnej ochrony i zabezpieczenia terenu budowy, g) dokonania niezbędnych zajęć dróg, chodników, itp. - na własny koszt po uzyskaniu stosownych zezwoleń (jeżeli zajdzie taka konieczność), przestrzegania przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, itp. oraz umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów kontrolujących, celem dokonywania kontroli i udzielać im danych i informacji wymaganych przepisami, h) podejmowania wszelkich kroków dla ochrony środowiska na placu budowy i poza nim, w celu uniknięcia szkód lub nadmiernej uciążliwości dla osób i dóbr publicznych lub innych ujemnych skutków, związanych z działaniem Wykonawcy, i) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz na bieżąco usuwać zbędne materiały, odpadki, śmieci, urządzenia prowizoryczne, itp., j) usunięcia po zakończeniu robót na własny koszt, poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowe, zaplecze, itp. oraz pozostawić cały teren budowy i robót nadający się do użytkowania, w stanie uporządkowanym, k) usuwania niezwłocznie ujawnionych usterek, l) wykonywania na swój koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, m) wykonywania prób i sprawdzeń przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, n) zgłaszania Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających, o) sporządzenia i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie jej Zamawiającemu, p) zastosowania podczas robót materiałów, które powinny posiadać obowiązujące aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu, certyfikaty stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, zapewnienie pracy kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, przebudowa ciągów komunikacyjnych, uzupełnienie terenów zielonych, Organizacja budowy: a) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, Warunki wykonawstwa: a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczna, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami prawa budowlanego, b) Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, posiadające aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu, certyfikaty. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań (np. wytrzymałości betonu w ławach fundamentowych i stropach itp.), opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. Odbiór końcowy: a) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. b) Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektorów Nadzoru i Przedstawicieli Wykonawcy. c) Odbiór końcowy zostanie potwierdzony bezusterkowym protokołem odbioru ostatecznego robót wykonanych należycie tj. bez wad i usterek. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: dziennik budowy; dokumentację powykonawczą - opisaną i skompletowaną w trzech egzemplarzach; wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń; instrukcje użytkowania; dokumenty gwarancyjne; mapy geodezyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; oświadczenie kierownika budowy i kierowników robót branżowych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami; dokumenty (aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika budowy i odpowiednio przez kierowników robót branżowych), c. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie potwierdzone wydaniem decyzji przez uprawnione organy, współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 6. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 7. Podane w programie funkcjonalno - użytkowym nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 10 do SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. 8. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru oraz Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu. 9. Warunki wykonania zamówienia: a. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 r., nr 120, poz. 1126). 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. 11. Podstawą wykonania zamówienia są założenia projektowe ujęte w programie funkcjonalno - użytkowym sporządzonym przez Firmę INŻ - BUD Kompleksowa Obsługa Budowlana mgr inż. Tadeusz Siwiec, ul. Piastowska 1A_1, 78-600 Wałcz oraz uzupełnienie do wydanych warunków nr 6_III_14 z dnia 20.03.2014 r. przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej wydanych przez ZEC w Wałczu. 12. Warunki finansowania. a. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z oferta cenowa i umowa, z częściowym rozliczaniem kosztów realizacji. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominiecie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawa do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. b. Zamawiający przewiduje następujące etapy płatności: I etap: wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 40 % wartości wynagrodzenia określonego w ofercie - po wykonaniu stanu surowego otwartego (bez stolarki okiennej i drzwiowej), II etap: wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 45 % wartości wynagrodzenia określonego w ofercie - po zakończeniu wszystkich robót budowlanych umożliwiających dokonanie ich odbioru potwierdzającego zgodność wykonania z dokumentacją projektową i wydanym pozwoleniem na budowę - po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przez Inspektorów Nadzoru, Zamawiającego i Wykonawcę, III etap: wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 15 % wartości wynagrodzenia określonego w ofercie - po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. c. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacja przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych) oraz projektantów, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 14. Wykonawca dokona pomiarów geodezyjnych wykonanego obiektu i sporządzi powykonawczą inwentaryzacje geodezyjna z potwierdzeniem przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wałczu o przyjęciu ww. dokumentu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), w terminie do dnia 21.07.2014 r. do godziny 9:00 - decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy TBS sp. z o.o. w Wałczu w Banku Pekao S.A. nr 4712 4037 1211 1100 0043 6532 52 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania zaprojektuj i wybuduj - budynek wielorodzinny Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w księgowości TBS sp. z o.o., pok. nr 5-6 od poniedziałku do piątku od 8.00 - 13.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a. wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 10 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt. b. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach