Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0627Z Szczecin - Siadło Górne

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0627Z Szczecin - Siadło Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 0627Z Szczecin - Siadło Górne o długości ok. 7,1 km. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać obowiązującym zasadom wiedzy technicznej oraz przepisom prawa, w szczególności: 1) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać poniższym warunkom: 1) klasa techniczna drogi - Z zbiorcza 2) wymiana i wzmocnienie nawierzchni wraz z poszerzeniami w granicach pasa drogowego: do 7 m na terenie zabudowy i do 6 m poza terenem zabudowy; 3) kategoria ruchu KR-3/KR-4; 4) budowa chodników; 5) budowa ścieżki rowerowej; 6) budowa kanalizacji deszczowej; 7) budowa parkingów samochodowych oraz miejsc odpoczynku dla rowerzystów; 8) likwidacja ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym; 9) likwidacja ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami, m.in. sieć wodociągowa, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna, hydranty, itp.; 10) opracowanie zmiany stałej organizacji ruchu wraz z wymianą całego oznakowania pionowego i poziomego; 11) opracowanie planu zagospodarowania zieleni wraz z planowaną wycinką drzew i krzewów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi podziału geodezyjnego na poszerzenia pasa drogowego. Szacunkowa ilość działek do podziału - 20 szt (jest to ilość przed podziałem). Ilość działek ewidencyjnych do podziału może ulec zmianie i stanowi ryzyko podjęte przez wykonawcę. Należy wykonać projekty podziału działek niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID. Podziały działek należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663) oraz ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721). 4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji rozwiązań projektowych oraz projektu podziału działek. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie rozwiązań architektonicznych zastosowanych w projekcie budowlano - wykonawczym przed złożeniem jej do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej. Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) koncepcję rozwiązań projektowych wykonaną na aktualnej mapie przeznaczonej do celów projektowych w skali 1:500 (wtórnik geodezyjny), 2) dokumentację geodezyjną zawierająca projekt podziału działek, 3) operat wodno - prawny wraz z pozwoleniem wodno - prawnym 4) projekt budowlano- wykonawczy 5) projekt stałej organizacji ruchu 6) dokumentację geotechniczną 7) inwentaryzację zieleni wraz z planem zagospodarowania zieleni i wycinką drzew i krzewów, 8) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389), Kosztorys inwestorski powinien być podzielony na części - zakres tych części zostanie określony na etapie sporządzania projektu budowlano - wykonawczego. 9) przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym, Kosztorys ofertowy powinien być podzielony na części. Zakres poszczególnych części zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na etapie projektowania, 10) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) , 12) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami), 13) decyzję zezwalającą na wycinkę drzew i krzewów - zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 nr 151 poz. 1220 z późn. zm.) 14) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). 15) pełną dokumentację projektową i kosztorysową w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD., 16) inne dokumenty, opracowania uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. 17) dostarczenie i wykonanie innych niezbędnych dokumentów, opracowań i opinii niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. Dokumentację projektową należy złożyć w 6 jednobrzmiących egzemplarzach. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje częściowe wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy w następujących etapach: Etap I: wykonanie projektu koncepcyjnego na aktualnych mapach do celów projektowych (wtórnik geodezyjny) oraz uzgodnienie go z Zamawiającym i z Gminą Kołbaskowo - 20 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto, jednak nie więcej niż 40 000,00 zł - termin realizacji I etapu - 15 grudnia 2012 r. Etap II: wykonanie projektu podziału działek zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663) oraz ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721) - 30 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto - termin realizacji II etapu - 1 marca 2013 r. Etap III: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego, złożenie go w organie administracji budowlanej oraz uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej 50 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto - termin realizacji III etapu - 30 lipca 2013 r. Ustalenia dodatkowe: Wszelkie rozwiązania ujęte w dokumentacji projektowej powinny być uzgadniane na bieżąco z zarządcą drogi. Zarządca drogi powinien być również na bieżąco informowany na temat wystąpień, uzgodnień z innym organami i pomiotami opiniującymi rozwiązania projektowe. Wykonawca będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Ponadto wymaga się, aby: - części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, - obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, - projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg - oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł. słownie złotych: cztery tysiące 00/100 2) Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu, należy przekazać na następujący rachunek bankowy: 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962, Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4) Wadium należy wnosić do upływu terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za termin wniesienia wadium uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 5) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kancelarii Zamawiającego wraz z ofertą. 6) W przypadku oferty wspólnej, wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 8) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach