Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego. 1.Realizacja zadań przy bieżącym utrzymaniu dróg polegać będzie w szczególności na: -Regulacji, odtwarzaniu, pogłębianiu rowów, -Formowaniu poboczy, skarp, nasypów, -Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni, -Mechaniczne koszenie poboczy dróg, -Mechaniczne zamiatanie nawierzchni drogowych, -Profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg gruntowych, -Uzupełnianie pobocza dróg oraz dróg tłuczniowych materiałem Zamawiającego, -Wykonywaniu obsługi transportowej dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych polegającej na przewozie materiałów drogowych. Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca użyje swojego sprzętu tj. ciągniki z przyczepami i kosiarkami bijakowymi i samochody ciężarowe, koparki, koparko-ładowarki, ładowarki, równiarki, walce, szczotka mechaniczna wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w gotowości sprzęt przewidziany do realizacji w/w zadania wraz z jego obsługą. Wykaz sprzętu wymaganego przez Zamawiającego do realizacji zamówienia zawarty jest w formularzu ofertowym. 2.Ogółem do bieżącego utrzymania dróg objęte jest 783,170 km, w tym 690,224 km dróg o nawierzchni utwardzonej, na terenie trzech obwodów drogowych. 3. Do obowiązków wykonawcy oprócz wymienionych w pkt 1 należeć będzie: a)przeszkolenia swoich pracowników w zakresie technologii pracy i obsługi sprzętu oraz warunków bhp przy wykonywaniu przedmiotu umowy, b)utrzymania w gotowości sprzętu, pojazdów i samochodów z obsługą przewidzianą do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy, c)zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej dla własnego sprzętu, pojazdów i samochodów używanych do wykonywania usług, d)podstawienie do pracy pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu, e)zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 lipca 2015 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2015 poz. 1314), w rejonie prowadzonych usług objętych umową (pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujące pojazdy bezwzględnie winne być wyposażone w lampę błyskową koloru żółtego). 4.Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie cenowej na poszczególne zadania. W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 5.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 6.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane prze niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie powyższych zadań przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na jedną część zamówienia. Część 1 zamówienia - Utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1w Bełżycach (274,654 km), przy użyciu sprzętu: 1)ciągnik rolniczy solo o mocy silnika min. 60 KM - 1 szt. 2)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności min. 12 t - 1 szt. 3)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 8 t - 10 t - 2 szt. (1 szt. z niskim podwoziem do skrapiarki). 4)koparko-ładowarka (kołowa) o poj. łyżki 0,4 - 0,6 m3 - l szt. 5)koparka kołowa o poj. łyżki 0,8 - l,0 m3 - l szt. 6)równiarka (z przednim napędem) - l szt. 7)walec statyczny lekki ok. l,5 t - l szt. 8)szczotka mechaniczna (zamiatarka) z samozaładunkiem urobku - 1 szt. 9)kosiarka bijakowa - 1 szt. Uwaga! Sprzęt (nośnik) wymieniony w pkt. 3) służył będzie do pracy z remonterem nawierzchni drogowych RS 4000. Z uwagi na to przedmiotowy nośnik wykorzystywany będzie w miarę zapotrzebowania również na pozostałych obwodach drogowych, tj. Nr 2 w Bychawie i Nr 3 w Garbowie. Część 2 zamówienia - Utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie (320,965 km), przy użyciu sprzętu: 1)ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 60 KM + przyczepa 4 t - 1 zestaw, 2)ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80 KM + przyczepa 8 t - l zestaw, 3)ciągnik rolniczy solo o mocy silnika min. 60 KM - 1 szt., 3)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 5 t -10 t - 1 szt., 4)ładowarka o poj. łyżki od 0,6 - 0,8 m3 - 1 szt. 5)koparko-ładowarka o poj. łyżki 0,8 - 1,0 m3 - 1 szt. 6)kosiarka bijakowa - 1 szt. 7)równiarka - 1 szt. Część 3 zamówienia - Utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie (187,551 km), przy użyciu sprzętu: 1)samochód ciężarowy samowyładowczy z hakiem o ładowności 8 t - 12 t lub większej - 1 szt. 2)samochód ciężarowy samowyładowczy z hakiem (niskie zawieszenie) o ładowności 5 t - 10 t - 1 szt. 3)ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80 KM + przyczepa o ładowności 4t - 8t - l zestaw. 4)koparko - ładowarka (kołowa) o poj. łyżki 0,25 m - 0,6 m3 - l szt. 5)koparko- ładowarka (kołowa) o poj. łyżki 0,8 m - 1,2 m3 - l szt. 6)równiarka - l szt. 7)kosiarka bijakowa - 1 szt. 8)walec statyczny lekki 1,2 t - l,5 t - l szt. 9)szczotka mechaniczna (zamiatarka) z samozaładunkiem urobku - 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i finansowego, określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie cenowej i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowego oraz szacowanej wartości umownej, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w w/w warunkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: dla cz. 1 - 20 000,00 zł, dla cz. 2 - 23 000,00 zł, dla cz. 3 - 9 000,00 zł. 1.Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2016r. do godziny 10:15. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego odłączenie i zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach