Przetargi.pl
NAJEM SPRZĘTU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W 2013 ROKU

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAJEM SPRZĘTU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W 2013 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Najem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego w 2013 roku. Część I zadania: najem równiarki drogowej Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest najem równiarki drogowej wraz z operatorem w ilości do 240,00 h. Wymagane parametry i warunki techniczne: 1. równiarka drogowa samojezdna o mocy minimalnej 100,00 KM, 2. przedni lemiesz podnoszony i opuszczany, 3. środkowy lemiesz z możliwością przesuwu i obrotu, 4. mocowany z tyłu równiarki zrywak z zębami, 5. równiarka trzy osiowa, w tym z dwiema osiami napędowymi. Równiarka będzie służyć do rozpychania mieszanki kamiennej i nadawania właściwego profilu na remontowanych drogach gruntowych. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego. W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć realizację zadania w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego. Podana ilość godzin realizacji zadania jest wartością szacunkową, zgodną z kosztorysem ofertowym. W przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym w czasie trwania umowy, robotę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2013 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70% przedmiotu zamówienia. Część II zadania: najem walca drogowego samojezdnego Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest najem walca drogowego samojezdnego wraz z operatorem w ilości do 240,00 h. Wymagane parametry i warunki techniczne: 1. waga walca min. 10,00 t, 2. walec wibracyjny stalowo - gumowy, Walec będzie służyć do zagęszczania rozłożonej na drogach gruntowych mieszanki kamiennej. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego. W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć realizację zadania w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego. Podana ilość godzin realizacji zadania jest wartością szacunkową, zgodną z kosztorysem ofertowym. W przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym w czasie trwania umowy, robotę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2013 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe mogą obejmować część I i II zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach