Przetargi.pl
Roboty budowlane pod nazwą; Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pod nazwą; Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownia ścieków i przyłączami w ul. Dalekiej w Stargardzie Szczecińskim. 2. Zakres robót obejmuje swym zakresem wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych nr 8, 8a, 9, 9a, 10, 11 12, 13 oraz do projektowanego budynku na dz. Nr 84 /4 wraz podłączeniem do istniejących instalacji zewnętrznych oraz projekt sieci kanalizacji sanitarnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków w ulicy Dalekiej W Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót przewiduje też ogrodzenie przepompowni ścieków i utwardzenie terenu ogrodzonego. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji ADBUD Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm PVC o dł 290,40 m, odprowadzającej ścieki do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ul. Dalekiej. 2) Budowę sieci kanalizacji tłocznej 75 PE o długości 168,0 m. 3) Budowę przepompowni ścieków o wydajności 2,8 l/s. 4) Wymianę istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 200 PVC o długości 61,60. 5) Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej DN 160 PVC do budynków o łącznej długości 180,10 m. 6) Budowę studni kanalizacyjnych DN 425 PVC i DN 1000 BS 7) Przyłączenie wewnętrznych instalacji do projektowanych przyłączy. Włączenie projektowanej sieci kanalizacji tłocznej nastąpi do istniejącej studni T=19,16 K=18,10 przeznaczonej do wymiany poprzez projektowana studnie rozprężną DN1000 z biofiltrem- zlokalizowana w pasie działki drogowej nr 72/4 (ul. Daleka). 3. W skład dokumentacji projektowej, wchodzi: 1) projekt budowlany (elektryczna, sanitarna); 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (elektryczna, sanitarna); 3) przedmiary robót Przedmiary robót mają charakter szacunkowy i jedynie pomocniczy przy sporządzaniu oferty przez Wykonawcę. Wykonawca jest świadomy, iż rzeczywiste ilości i rodzaje robót mogą się różnić od podanych w przedmiarze robót, co nie będzie wpływać na wielkość i charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe). 3.1. Dokumentacja projektowa, stanowi załącznik do niniejszej siwz. 3.2. Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy może dopuścić zastosowanie materiałów równoważnych tj. materiałów o co najmniej takich samych parametrach technicznych i standardzie wykonania w stosunku do materiałów, które w treści dokumentacji projektowej określono poprzez wskazanie znaku towarowego lub nazwę producenta. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: 3.1 Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w §6 ust. 1 wzoru umowy (załącznika nr 2 do siwz), 3.2 Sporządzenie projektów wniosków o zajęcie pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z właściwym Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Przygotowywane przez Wykonawcę wnioski będą podpisywane i składane przez Zamawiającego. Opłaty za wydawane zezwolenia są uiszczane przez Wykonawcę. 3.3 Organizacja ruchem drogowym i oznakowanie ulic na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi uzgodnieniami, a także uzyskanie własnym staraniem protokolarnego odbioru dróg przez ich Zarządców po zakończeniu robót prowadzonych w pasach drogowych. 3.4 Zawarcie umowy na utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy. 4. Uwagi dotyczące sporządzania kosztorysów ofertowych. 4.1 Podstawę do sporządzenia oferty stanowi cała dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3. 4.2. Zamawiający wyjaśnia, że przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu wartości zamówienia. 4.3 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy przed terminem złożenia oferty. Wykonawca ponosi całe ryzyko nie dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i nie uwzględnienia panujących tam warunków w wynagrodzeniu ofertowym. 5. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 5.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 5.3 Warunki płatności: Faktura płatna przelewem w terminie 30 dni, od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu umowy bez stwierdzonych wad. 5.4 Termin przystąpienia do usuwania awarii i usterek stwierdzonych w okresie trwania gwarancji jakości na wykonane roboty : w ciągu 3 dni od daty wezwania do ich usunięcia. Termin usunięcia usterek 14 dni od dnia zgłoszenia. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach