Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, gen. Józefa Bema
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (33) 842 23 29
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oświęcimiu
gen. Józefa Bema 4
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. (33) 842 23 29
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprpowiat.oswiecim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane pn. „Bezpieczna przystań -przebudowa i modernizacja Domu Dziecka w Oświęcimiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku Domu Dziecka w Oświęcimiu, wraz z przebudową instalacji wewnętrznych tj. elektryczną, wod-kan i gazową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania i montażem tzw. Zielonej siłowni na terenie domu dziecka, zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul.Krasickiego 14, na działce nr 2129/1; jednostka ewidencyjna : Oświęcim - miasto; obręb ewidencyjny : Oświęcim. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.1 Rewitalizacja głównych ośrodków miejskich w regionie. pn. „Bezpieczna przystań - przebudowa i modernizacja Domu Dziecka w Oświęcimiu” Lokalizacja inwestycji znajduje się na obszarze układu urbanistycznego miasta Oświęcimia wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-483. Zamawiający posiada zezwolenia na budowę: Decyzja Nr 700/12, znak WAB.6740.1.558.2012, Pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Krakowie Nr 866/12 Znak:OZKr.5142.991.2012.KU i Nr 621/17, znak;OZKr.684.2017.KU i zgłoszenie znak;WAB.6743.441.2017 Przebudowa obiektu pięciokondygnacyjnego (w tym 4 naziemne i 1 podziemna) o kubaturze 5320m3, z częściową zmianą sposobu użytkowania wraz z przebudową instalacji wewnętrznych ma na celu uporządkowanie poszczególnych funkcji pomieszczeń poprzez ich przeniesienie lub zmianę na poszczególnych kondygnacjach, wyodrębnienie nowych (m.in. w piwnicy pomieszczeń pralni, obieralni; na parterze mieszkania z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych). Zakres robót objętych zamówieniem: Prace budowlane wewnątrz budynku, na wszystkich jego kondygnacjach wraz : -z wymianą instalacji elektrycznej( demontaż i wymiana wewnętrznych linii zasilających, istniejących tablic rozdzielczych i montażowych, wymianą osprzętu i niektórych opraw oświetleniowych, montaż instalacji monitoringu, instalacji ppoż, domofonowej -4ab, komputerowej oraz pomiary wykonanej instalacji elektrycznej ) -wymianą instalacji ciepłego ogrzewania ( demontaże stalowych rurociągów, zaworów i grzejników wraz z montażem nowych oraz wykonanie prób szczelności nowej instalacji i jej regulacja)-wymiana instalacji wod-kan i gazowej(demontaże starych rurociągów, zaworów i urządzeń sanitarnych, montaż nowych rurociągów, zaworów i urządzeń sanitarnych), -częściową likwidacją fragmentu instalacji gazowej doprowadzającej gaz do likwidowanego pieca gazowego (demontaż urządzeń gazowych i rurociągu , odwadniacza i kurka przy urządzeniach, montaż nowych rurociągów , kurków gazowych przelotowych wraz z wykonaniem próby instalacji gazowej) Prace budowlane na zewnątrz budynku związane z montażem tzw. zielonej siłowni na terenie domu dziecka obejmujące przygotowanie ternu, wykopy i wykonanie fundamentów pod urządzenia, dostarczenie i montaż urządzeń( rowerek, wioślarz, drabinka pozioma, wyciąg górny, tablica informacyjna, ławka parkowa, kosz na śmieci i lampa solarna), uporządkowanie terenu, wyrównanie powierzchni. Prace wewnątrz budynku na poszczególnych kondygnacjach, tj: W pomieszczeniach piwnicznych- Roboty rozbiórkowe: m.in. rozebranie ścianek z cegieł o grubości 1/2 cegły na zaprawie Cem.-wap; wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2, rozebranie okładziny ściennej układanej na kleju, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie I kondygnacji. Roboty montażowe: ścianki działowe z cegieł budowlanych pełnych o grubości ½ cegły, kładzenie i uzupełnianie tynków wewnętrznych kat.III, licowanie ścian płytkami, wykonanie posadzek wraz z gruntowaniem pod warstwy wyrównawcze i wygładzające, wykonanie posadzek z płytek kamionkowych 30x30cm na zaprawach o grubości 5mm, w zakresie stolarki ; montaż drzwi stalowych i drzwi ppoż, malowanie tynków wewnętrznych i sufitów. Na parterze- Roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących ścianek z cegieł o grubości ½ cegły na zaprawie cem.-wap. oraz ścian , filarów i kolumn wykonanych z cegieł na zaprawie cem.-wap.i podwieszanych sufitów, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie okładziny ściennej układanej na kleju, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie posadzek z płyt ceramicznych. Prace montażowe : montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych do pomieszczeń suchych i mokrych, wykonanie i uzupełnienie tynków, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm,ułożenie posadzek z paneli( warstwa ścieralna 5-8mm) i płytek kamionkowych o wymiarach 30x30cm, osadzenie drzwi, w tym drzwi ppoż.1 i ½ skrzydła wraz ze ścianką oddzielenia ppożarowego aluminiową EI30 i naświetleniem, izolacja poziomych szczelin dylatacyjnych i powierzchni poziomych w sanitariatach -płynna folia, prace malarskie- malowanie tynków wewnętrznych, płyt gipsowych i sufitów. Na I piętrze- Roboty rozbiórkowe: w sanitariatach rozebranie ścianek z cegieł o grubości ½ cegły , okładzin ściennych, zerwanie posadzek z płytek ceramicznych, w sypialniach zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych. Roboty montażowe: obsadzenie kratek wentylacyjnych, w ściankach z cegieł pomiędzy sanitariatami a natryskami, okładziny gipsowo-kartonowe na ruszcie metalowym, i uzupełnianie tynków wewnętrznych , izolacja szczelin dylatacyjnych i wysokoelastyczna izolacja powierzchni poziomych -płynna folia i powierzchni pionowych. Licowanie ścian płytkami, położenie posadzek z płytek kamionkowych o wym.30x30cm w sanitariatach, w sypialniach posadzki z paneli. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z montażem aluminiowej ścianki oddzielenia ppożarowego EI30 , z drzwiami 1 i ½ skrzydła z naświetleniem. Prace malarskie w remontowanych pomieszczeniach. Na II piętrze- Roboty rozbiórkowe: Ścianki z cegieł o grubości 1/2 cegły, przebicie otworów w ścianach na zaprawie cem.-wap. o grubości ½ cegły na kratki wentylacji pośredniej, rozebranie podwieszanego sufitu, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych i posadzek kamionkowych w sanitariatach, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych w sypialniach. Roboty montażowe: obsadzenie kratek wentylacyjnych pomiędzy natryskami a sanitariatem, wykonanie okładzin gipsowo-kartonowych na stropach na ruszcie metalowym, uzupełnienie tynków wewnętrznych, izolacje szczelin dylatacyjnych, izolacje powierzchni poziomych i pionowych w sanitariatach, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm, wykonanie posadzek kamionkowych w sanitariatach, w sypialniach posadzki z paneli. Montaż nowej stolarki drzwiowej , w tym aluminiowej ścianki oddzielenia ppoż EI30 z drzwiami 1 i ½ skrzydła, z naświetleniem. Prace malarskie w remontowanych pomieszczeniach . Na poddaszu- Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, położenie paneli, prace malarskie w pomieszczeniach na poddaszu. Klatka schodowa- wymiana pochwytu balustrady przy schodach, malowanie całej balustrady części drewniane i metalowe, zabezpieczenie stopni schodów narożnikami gumowymi, malowanie stolarki. Pozostałe prace : wywiezienie gruzu, mycie po robotach malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a/dokumentacja projektowa i wykonawcza wraz z rysunkami, b/ przedmiary robót (poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych),Jeżeli przedmiar robót lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone: przelewem – wpłacane na rachunek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0186 0021 z dopiskiem: „wadium – nr sprawy DD.032.2.2018 rew. i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oświęcimiu, ul. Bema 4, dział Księgowości, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Księgowości ). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: być wystawione na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. Bema 4) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp polegać będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
Dodano: 2024-07-16 - „Zaprojektowanie i wykonanie węzłów wymiennikowych na bibliotece i Ustroniu z likwidacją kotłowni gazowych - wymiana węzłów wymiennikowych wraz z uporządkowaniem infrastruktury instalacyjno-budow....”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124A w Krakowie w zakresie trybuny wraz z elementami towarzyszącymi oraz wzmocnieniem posadowienia bocznej klatki schodowej.
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP w Chabówce
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
Dodano: 2024-07-15 - Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
Dodano: 2024-07-12 - Remont dachu, pionów wentylacyjnych i stropu nad drugim piętrem w istniejącym budynku szkolnym w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie
Dodano: 2024-07-11