Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem „Przebudowę pomieszczeń w budynku nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1”

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące swoim zakresem „Przebudowę pomieszczeń w budynku nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem „Przebudowę pomieszczeń w bud. nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1”. 2. Miejsce robót: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1. 3. Zakres prac określony został w: Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ), Architektura Projekt Budowlany (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ), Architektura Projekt Wykonawczy (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ), Instalacja Grzewcza Projekt Budowlany (załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ), Instalacja Grzewcza Projekt Wykonawczy (załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ), Gazy Medyczne Projekt Budowlany (załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ), Gazy Medyczne Projekt Wykonawczy (załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ), Instalacje Elektryczne i teletechniczne Projekt Budowlany (załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ), Instalacje Elektryczne i teletechniczne Projekt Wykonawczy (załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ), Inwentaryzacja (załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ), Przedmiary (załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 19 do niniejszej SIWZ), Wentylacja Projekt Budowlany (załącznik nr 20 do niniejszej SIWZ), Wentylacja Projekt Wykonawczy (załącznik nr 21 do niniejszej SIWZ), Wod – Kan Projekt Budowlany (załącznik nr 22 do niniejszej SIWZ), Wod – Kan Projekt Wykonawczy (załącznik nr 23 do niniejszej SIWZ). 4. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w przedmiarach robót (załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ) należy traktować, jako rozszerzenie opisu robót. Przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania robót budowlanych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na oferowany przedmiot na okres 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Bieg i termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, który posiada świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych „E” i „D” oraz posiadający uprawnienia do projektowania realizujących na terenie Zamawiającego roboty budowlane obejmujące swoim zakresem „Przebudowę pomieszczeń w bud. nr 26 dla Oddziałów Radioterapii i Chemioterapii w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1 i Wykonawcy i podwykonawcy zobowiązują się do przestrzegania wszystkich przepisów prawa pracy w odniesieniu do pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, wymagania w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostało opisane w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ – wzór umowy. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Ogólne wytyczne wykonania robót budowlanych: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określono w projekcie budowlanym na który wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz z kosztorysami nakładczymi oraz branżowymi projektami wykonawczymi, - Roboty budowlane. - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej. - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej. - Wentylacja. - Gazy medyczne. - Instalacje elektryczne. Roboty, których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych przebudowy i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. 12. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe, - ścianki działowe, - sufity podwieszone, - posadzki, - drzwi i przegrody systemowe, - parapety okienne, - roboty wykończeniowe, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń sanitarnych, - badanie instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD, - instalacji SSP, - dźwigi szpitalne. 13. Rozbiórki. W obszarze objętym opracowaniem rozebranie szeregu ścianek działowych z demontażem wszystkich drzwi i wygrodzeń wewnętrznych. przewiduje się zerwanie warstw posadzkowych na wszystkich stropach oraz gresowych okładzin klatek schodowych. Należy rozebrać wszystkie stropy podwieszone oraz obudowy instalacji. Do rozbiórki przewidziano wszystkie instalacje z wyjątkiem zasilania c.o., pionów kanalizacji sanitarnej. 14. Roboty budowlane. Ściany nowe należy wykonać w systemie GK na ruszcie stalowym z podwójną płytą w wygrodzeniach o wymaganej odporności pożarowej także zastosować system GK 12cm. Naświetla w ścianach na drogach ewakuacyjnych z profili aluminiowych w klasie – EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60.Nowe nadproża w systemie GK. Stropy wymagają przebudowy w zakresie uzyskania odporności ogniowej – REI60 projektuje się osiągnąć przez obudowę blachy trapezowej podwójna płytą GK ognioochronną 2x 1,25 na ruszcie stalowym. Dach zakres ingerencji w dach jedynie w zakresie wykonania klap oddymiających klatek schodowych. Drzwi - Drzwi zewnętrzne – wejścia głównego należy wymienić do wymaganej szerokości wyjścia ewakuacyjnego z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne w wykonaniu ciepłym. Okna - wszystkie okna istniejące (PVC) pozostają bez zmian. Parapety - wewnętrzne nowe z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany pod parapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. Uzupełnić okno w klatce schodowej wg projektu architektury. 15. Roboty izolacyjne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe - na nowych posadzkach standardowa folia PE 0,1. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji -"TARAS-BASEN". Izolacje termiczne - bez zmian. Izolacje akustyczne - warstwy podposadzkowe na stropach należy ułożyć warstwę styropianu, odpowiednio dobierając ich grubość w celu utrzymania obecnego poziomu posadzek wszystkich kondygnacji. Warstwy te stanowić będą izolację akustyczną stropów. Izolacje p.poż - wykonać uzupełnienie izolacji p. poż. elementów konstrukcji stalowej i blachy stropów miedzy kondygnacyjnych - ok. 300 m2. 16. Roboty instalacyjne szczegóły zawierają projekty branżowe Wentylacja - istniejące grawitacyjne kanały wentylacyjne, które zostaną wykorzystane dla celów nowych potrzeb, w kabinach hig-sanitarnych stosować wentylatory z czujnikiem wilgotności i opóźnieniem wyłączania oświetlenia. Wentylacja mechaniczna - we wszystkich Izolatkach i pomieszczeniach zbiorowego podawania cytostatyków, w.m. z filtrem HEPA. Przestrzenie central wentylacyjnych wygłuszyć należy wełną mineralną – wymagany „certyfikat dla przedsiębiorców” o substancjach zubażających warstwę ozonowa oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Klapy oddymiające klatki schodowe, o powierzchni czynnej oddymiania minimum 5% powierzchni podłogi klatki schodowej. System uruchamiany automatycznie od czujki dymowej zlokalizowane pod stropem na każdej kondygnacji klatki schodowej. Wod-kan - piony kanalizacyjne – pozostają bez zmian, z wyjątkiem nowych lokalizacji. Piony ciepłej i zimnej wody – w całości do wymiany Instalacja wody będzie opomiarowana dla każdej kondygnacji. Na korytarzach należy wymienić hydranty 25 z wężem elastycznym 30 m. Instalacja centralnego ogrzewania – wymiana grzejników na nowe płytowe higieniczne, grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne wykonanie nowych gałązek miedzianych. Instalacji gazów medycznych: tlen, próżnia, sprężone powietrze w gabinetach zabiegowych pozostałe tlen i próżnia. Odbiór gazów w obrębie oddziałów gniazdami typu AGA, w pokojach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej – posiadanie systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485-2005 uprawniający do instalacji systemu gazów medycznych. Instalacje elektryczne i teletechniczne: Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych  oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia nocnego – systemy oświetlenia wg projektu lub równoważne,  gniazd wtykowych – wg projektu lub równoważne,  oświetlenia nocnego i awaryjnego- wg projektu lub równoważne,  zasilania urządzeń technologicznych budynku – UPS 24 kW – 1 szt. wraz z bateriami i stelażem – zakup po stronie Zamawiającego. BMS – dobór urządzeń i wybór systemu zgodnie z projektem, Zamawiający wymaga od Wykonawcy ułożenia okablowania oraz 4 szt. rozdzielnic bez wyposażenia,  instalacji CCTV – kamery i monitory - zakup po stronie Zamawiającego,  teleinformatyczną – wg projektu,  telekomunikacyjną,  systemu telewizji DVBT – Zamawiający nie wymaga dostawy i montażu anteny satelitarnej oraz RTV,  kontroli dostępu (wejścia na obszar oddziału i do budynku),  sygnalizacji pożaru i zabezpieczeń przeciwpożarowych - Wykonawca wykona połączenia centralki p-poż. z główną centralą typ ESSER JQ 8 w bud. nr 10,  instalacji przyzywowej,  monitoringu wizyjnego w izolatkach i korytarzach – kamery i monitory dostarcza Zamawiający,  wymiana rozdzielni elektrycznych znajdujących się na oddziałach oraz modernizacja rozdzielni RG w budynku na potrzeby remontowanych oddziałów,  instalacja RTV – zakup sprzętu po stronie Zamawiającego. 17. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9 w gabinetach zabiegowych R9. Okładzina biegów i spoczników klatek schodowych – jak posadzki na stropach. Wszystkie posadzki muszą posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Tynki wewnętrzne - Budynek został wykończony w systemie lekkich technologii suchych, występujące pęknięcia płyt wykończenia wewnętrznego powstałe na skutek eksploatacji lub w trakcie prac budowlanych, należy naprawić, wzmacniając lub wymieniając na nowe. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowanie ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przyumywalkowych - glazura. Korytarze oddziałów - wklejana okładzina PCV bezpoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe wykończone PVC do wysokości 140 cm. Sufity - hallu wejściowego (poczekalni), zachować modularny. Pozostałe korytarze, pomieszczenia administracji medycznej, pokoje lekarskie wykonać nowe- sufity modularne. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną należy wykonać w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, śluzach, w pomieszczeniach porządkowych. Wszystkie zabudowy ciągów wentylacyjnych, pionów wod-kan i c.o., które wymagają zabudowy wykonać w systemie G.K. szczegóły zawiera projekt wykonawczy architektury . Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych oraz do wybranych pomieszczeń – profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. Do gabinetów zabiegowych i badań lekarskich należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych na oddziały oraz do budynku. Część drzwi – do pomieszczeń wydzielonych pożarowo, drzwi w obrębie obudowanych klatek schodowych – muszą posiadać odpowiednią klasę odporności ogniowej. Wszystkie drzwi w klatce schodowej klasa odporności ogniowej – EI30. Balustrady - istniejące balustrady poddać przeglądowi w sytuacjach zawężenia szerokości biegu, przełożyć na zewnątrz biegu ,całość pomalować farbami do metalu. 18. Wyposażenie szczegółowe Windy szpitalne - należy wykonać wymianę obydwu wind na nowe szpitalne dostosowane do istniejących szybów windowych. Obydwa dźwigi czteroprzystankowe z kabinami jednostronnymi , wykończenie blachą nierdzewną z drzwiami EI60, udźwig 1000 kg. Lampy bezcieniowe – zakup po stronie Zamawiającego, montaż po stronie Wykonawcy. Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych - zakup po stronie Zamawiającego, montaż po stronie Wykonawcy. Meble – zakup i montaż po stronie Zamawiającego. 19. Dane ogólne obiektu w zakresie przedmiotu zamówienia - wymiary zewnętrzne budynku – 66,25 m x 19,55 m (bez zmian), - wysokość (wg § 6 warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) – 13,53 m, - wysokość do okapu – 13,53 m, - wysokość maksymalna (do najwyższej kalenicy) – 18,30 m, - powierzchnia zabudowy (bez zmian) – 1075,59 m2 - powierzchnia całkowita objęta opracowaniem – 3362,24 m2 - powierzchnia netto objęta opracowaniem – 2727,20 m2 - powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem – 1723,53 m2 - powierzchnia ruchu objęta opracowaniem – 985,10 m2 - powierzchnia usługowa – 18,57 m2 - kubatura – 13678,35 m3 20. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. 21. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, którą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. b) Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. c) Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. d) Roboty ogólnobudowlane – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. e) Instalacje sanitarne – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. f) Instalacje elektryczne – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. g) System sygnalizacji pożaru – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. h) Instalacje teletechniczne – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. i) Instalacja gazów medycznych – szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 22. Ogólne wytyczne wykonania modernizacji i remontu. a) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, p-poż. oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach służby zdrowia. c) Wykonawca przy wykonywanych pracach winien używać materiałów nowych z bieżącej produkcji. d) Użycie materiałów rozbiórkowych dopuszczalne jest jedynie w zakresie elementów związanych z wykonaniem i montażem wyposażenia i urządzeń związanych z relokacją rzeczy będących w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku użycia materiałów rozbiórkowych, ich zastosowanie należy poprzedzić oceną ich jakości i przydatności do powtórnego użycia oraz uzyskaniem zgody Zamawiającego. e) Wszystkie prace, a w szczególności roboty podlegające zakryciu należy przed zamurowaniem i zatynkowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać próby techniczne np. szczelności zgodnie z przyjętymi Polskimi Normami wg stanu na dzień wykonania próby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1, PKO BP SA 72 1440 1101 0000 0000 0666 8259 z dopiskiem: „Nr postepowania przetargowego D25A/252/3-14rj/17”. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach