Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące: remont schodów wejściowych do Miejskiego Domu Kultury KAZIMIERZ w Sosnowcu przy ul. Głównej 19;

Miejski Dom Kultury "Kazimierz" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-215 Sosnowiec, ul. Główna 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2694119
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury "Kazimierz"
    ul. Główna 19 19
    41-215 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2694119
    REGON: 24048621200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk-kazimierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące: remont schodów wejściowych do Miejskiego Domu Kultury KAZIMIERZ w Sosnowcu przy ul. Głównej 19;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont schodów wejściowych do Miejskiego Domu Kultury KAZIMIERZ w Sosnowcu przy ul. Głównej 19 - według przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zdjęć i rysunków będących integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Remont ma na celu poprawę stanu istniejącego obiektu. Zakres robót: 1. Remont schodów wejściowych do budynku; 2. Remont schodów bocznych umiejscowionych przy budynku; 3. Naprawy okładzin muru oporowego; 4.Wymiana schodów terenowych na schody z kostki brukowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1.521,55 zł ( słownie: tysiąc pięćset dwadzieścia jeden złotych pięćdziesiąt pięć groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej podane warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2.spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące: remont schodów wejściowych do Miejskiego Domu Kultury KAZIMIERZ w Sosnowcu przy ul. Głównej 19; 2.1. wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonywania remontów odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę 50.000,00 zł każda - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2. dysponują lub będą dysponowali: - co najmniej 5 robotnikami budowlanymi, -jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, 2.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonane na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń: - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące: remont schodów wejściowych do Miejskiego Domu Kultury KAZIMIERZ w Sosnowcu przy ul. Głównej 19; - o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; oraz potwierdzających spełnianie tych warunków dokumentów - według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby wykonawcy potwierdzili spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w III.2) niniejszego ogłoszenia przez złożenie oświadczeń i następujących dokumentów: a.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. f.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. e , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g.dokumentów, stwierdzających, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia t.j. - do pełnienia funkcji kierownika budowy - w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami ) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art.12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami ) lub odpowiadające wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ( zgodnie z zapisem art.104 ustawy ) oraz aktualne zaświadczenie właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie, o której mowa w punkcie e jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa musi być aktualny w dniu złożenia oferty. h.Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 2.1.zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a, b, c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty o których mowa w pkt 2.1. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o którym mowa w pkt 2.1. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wówczas z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-kazimierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach