Przetargi.pl
Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie. 3.2 Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na trzy części. 3.2.1. Część nr 1 – „Remont sanitariatów w budynku nr 21 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest remont sanitariatów w budynku nr 21 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 21: • przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy • rok budowy: 1888 • rok naprawy: 1964 • kubatura: 28299m3 • powierzchnia użytkowa: 3339m2 ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • demontaże i wyburzenia, • wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, • wykonanie posadzek, • wykonanie robót malarskich ,wykończeniowych w tym min. licowanie ścian i sufitów , • wywóz i utylizacja gruzu Zakres robót branży sanitarnej: • demontaż umywalek ,baterii, pisuarów, misek sedesowych, baterii natryskowych, • demontaż i wymiana grzejników, zaworów c.o., • demontaż starych pionów kanalizacji sanitarnej , • częściowa wymiana instalacji c.o., • wymiana instalacji wod-kan, urządzeń, • montaż wentylacji wywiewnej wspomaganej wentylatorem typu edm, • biały montaż z uwzględnieniem szafek pod umywalkami, • doprowadzenie podejścia oraz zaworu umożliwiającego podłączenie pralko suszarki w łazienkach w piwnicach, parterze i drugim piętrze, • doprowadzenie wody, montaż umywalki podejścia i zaworu do zmywarki w pomieszczeniu socjalnym obok pom. oficera dyżurnego, Zakres robót branży elektrycznej: • roboty demontażowe, • wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu: piwnice-sanitariaty ,parter-sanitariaty, pierwsze piętro sanitariaty oraz drugie piętro sanitariaty, • wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznych., SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 1 PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB budowlany Rakowicka 29 b.21 sanitariaty,  STWIORB sanitarny Rakowicka 29 b.21 sanitariaty,  STWIORB elektryczny Rakowicka 29 b.21 sanitariaty, b) Przedmiary robót:  PR - budowlany Rakowicka 29 b.21 sanitariaty;  PR - sanitarny Rakowicka 29 b.21 sanitariaty;  PR elektryczny Rakowicka 29 b.21 sanitariaty. c) Fotografie drzwi. 3.2.2. Część nr 2 – „Remont drzwi wejściowych do budynku nr 21 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest remont drzwi wejściowych do budynku nr 21 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • ogrodzenie terenu budowy, • wykonanie drzwi tymczasowych, • demontaż istniejących drzwi ościeżnic, • demontaż istniejącej posadzki, • wykonanie nowych posadzek, • montaż nowych ościeżnic i skrzydeł, • uporządkowanie placu budowy, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 2 PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB remont konserwatorski drzwi zewnętrznych b) Przedmiar robót:  PR - remont konserwatorski drzwi zewnętrznych c) Elementy projektu. 3.2.3. Część nr 3 – „Remont dachu i tarasu budynku nr 77 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest remont dachu i tarasu budynku nr 77 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 77: • przeznaczenie budynku: wielofunkcyjny • rok budowy: 1890 • rok naprawy: 1994 • kubatura: 14 820m3 • powierzchnia użytkowa: 13 764m2 ZAKRES ROBÓT: • demontaże i wyburzenia, • miejscowe wzmocnienie krokwi więźby dachowej • uzupełnienie pokrycia dachowego na części budynku (dachówka ceramiczna) • wymiana części obróbek blacharskich • przemurowanie części kominów, wraz z remontem czapek kominowych • miejscowa naprawa gzymsu okapowego • wykonanie izolacji pionowej i poziomej w części budynku przylegającej do tarasu • wykonanie odwodnienia tarasu wraz z odprowadzeniem do studzienek kanalizacyjnych • odtworzenie ścian tarasu wraz z osadzeniem daszków i elementów ceramicznych • wykonanie nowej nawierzchni tarasu wraz ze schodami • wykonanie robót malarskich • wywóz i utylizacja gruzu SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 3 PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB - bud. 77 b) Przedmiary robót:  PR - bud. 77 3.3 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” – dla poszczególnych części zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót” dla poszczególnych części - zał. nr 7 do SIWZ, Elementach projektu dla części nr 2– zał. nr 10 oraz Fotografii drzwi dla części nr 1 – zał. nr 11 3.4 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.5 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – zał. nr 10 do umowy dla odpowiedniej części), n na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 4 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące)  część nr 2 w kwocie – 1 300,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta)  część nr 3 w kwocie – 4 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach