Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2019-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane na drogach gminnych: ul. Bursztynowej w Kartuzach, ul. Kiełpińskiej w Mezowie, ul. Energetyków w Kiełpinie i Os. XX-lecia w Kartuzach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - drogowych na terenie Gminy Kartuzy. 2. Zamówienie dotyczy ułożenia nawierzchni z płyt drogowych w wybranych miejscowościach Gminy Kartuzy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć następujących części: 1) część numer 1 – budowa nawierzchni z płyt drogowych na drodze wewnętrznej – ul. Bursztynowej w Kartuzach na dz. nr. ewid. gr. 16/62 obr. 5 Kartuzy; 2) część numer 2 – roboty utrzymaniowe i odtworzeniowe na dł. 557 mb drogi publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 18, 86, 51/1, 46/9 obręb 220502_5 0012 Mezowo; 3) część numer 3 – budowa nawierzchni z płyt drogowych dł. 292,52 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 46/9, 49/5, 51/1, 51/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo, 4) część numer 4 – budowa nawierzchni bitumicznej dł. 179,23 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Energetyków w Kiełpinie na dz. nr ewid. gr. 228/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo oraz nr ewid. gr. 14 obręb 220502_5 0008 Kiełpino. 5) część numer 5 – budowa ciągu pieszego z kostki betonowej przy Osiedlu XX-lecia RP nr 10 i 11. 3. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 4. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 9. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 12. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości:1) Część nr 1 zamówienia – 1.000,00 zł (tysiąc złotych), 2) Część nr 2 zamówienia – 1.000,00 zł (tysiąc złotych), 3) Część nr 3 zamówienia – 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych), 4) Część nr 4 zamówienia – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych), 5) Część nr 5 zamówienia – 900,00 zł (dziewięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bór, Łączki oraz Sierakowice w Gminie Sierakowice
Dodano: 2024-02-13 - Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Klukowa Huta, Niesiołowice, Pierszczewo, Zgorzałe, Czaple, Nowa Wieś, Szczukowo i Stężyca na terenie gminy Stężyca.
Dodano: 2024-02-02 - „Budowa dróg gminnych ul. Bahdaja i ul. Gombrowicza z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Suchy Dwór, Gm. Kosakowo”
Dodano: 2024-02-01 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowości Kowale
Dodano: 2023-12-11 - Cz.1Przebud. drogi powiat. nr2624GChociński Młyn Charzykowy na odc. Charzykowy Małe SwornegacieCz.2Rozbudowa drogi powiat. nr2624G na odc.od km 3+770,00 do km 4+003,71 oraz od km6+235 do km6+528,52
Dodano: 2023-12-05 - Modernizacja sieci drogowej w Brusach
Dodano: 2023-11-24 - Remont ulicy Magnackiej w Kowalach
Dodano: 2023-11-21 - Budowa dróg dla pieszych z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-11-13