Przetargi.pl
Roboty budowlane, modernizacja dźwigu szpitalnego z dostosowaniem do przewozu osób niepeł-nosprawnych, w tym osób na łóżkach szpitalnych- przygotowanie istniejącego szybu windowego oraz dostawa i montaż urządzeń i elementów dźwigu wraz z robotami towarzyszącymi. Zadanie realizowane w ramach dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o nazwie: „ Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Fizjotera-pii i Oddziale Rehabilitacji oraz Zakładzie Pielęgnacyjno- Opiekuńczym zlokalizowanych w bu-dynku przy ulicy Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim

Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 35
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
    REGON: 10055873300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp.zo.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane, modernizacja dźwigu szpitalnego z dostosowaniem do przewozu osób niepeł-nosprawnych, w tym osób na łóżkach szpitalnych- przygotowanie istniejącego szybu windowego oraz dostawa i montaż urządzeń i elementów dźwigu wraz z robotami towarzyszącymi. Zadanie realizowane w ramach dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o nazwie: „ Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Fizjotera-pii i Oddziale Rehabilitacji oraz Zakładzie Pielęgnacyjno- Opiekuńczym zlokalizowanych w bu-dynku przy ulicy Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane, modernizacja dźwigu szpitalnego z dostosowaniem do przewozu osób niepełno-sprawnych, w tym osób na łóżkach szpitalnych- przygotowanie istniejącego szybu windowego oraz dostawa i montaż urządzeń i elementów dźwigu wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja postępowania w tym, w szczególności dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki do siwz. Zadanie realizowane w ramach dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o nazwie: „ Likwidacja barier architektonicznych w Poradni Fizjoterapii i Oddziale Rehabilitacji oraz Zakładzie Pielęgnacyjno- Opiekuńczym zlokalizowanych w bu-dynku przy ulicy Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ : a) FORMULARZ STRONY TYTUŁOWEJ – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ wraz z Formularzem parametrów techniczno – jakościowych dźwigu oraz Kosztorysem ofertowym, c) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – we-dług wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ e) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.d). SIWZ dotyczące tych podmiotów. f) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części za-mówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wy-kluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.d) SIWZ. g) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informa-cji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależ-ności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone w oryginale, a dowody – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oso-by uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasa-dach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożli-wiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonaw-cę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda następują-cych dokumentów – zobowiązanie podmiotu trzeciego , które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykony-waniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1. d) SIWZ dotyczące tych podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 B 1) siwz , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Do-kument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za-mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3 B 1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed or-ganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce za-mieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejSce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach