Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa ogłasza przetarg
- Adres: 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 8368103, 8773874 , fax. 8368061
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
ul. Jana Kazimierza 62
01-248 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 8368103, 8773874, fax. 8368061
REGON: 1095607300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane mające na celu zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku administracyjno-magazynowo-gospodarczego z funkcji usługowo produkcyjnej na noclegownię oraz zagospodarowanie terenu i infrastruktury technicznej w ramach zadania: „Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Marywilskiej 44 i adaptacja do potrzeb noclegowni i całodobowego wsparcia osób bezdomnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku administracyjno magazynowo gospodarczego z funkcji usługowo produkcyjnej na noclegownię oraz zagospodarowaniem terenu i infrastruktury technicznej w oparciu o dokumentację projektową. Wykonywany zakres prac ma umożliwić przekazanie obiektu do eksploatacji bez dodatkowych nakładów na prace budowlane i montażowe. Teren budowy jest ogrodzony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek bankowy określony poniżej przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 „Tabela elementów scalonych” - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V SIWZ. Wzór oświadczenia określają załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 3. Dokument regulujący współpracę Wykonawców, w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia), 4. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6. Oświadczenie dot. wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (art. 22a ust 1). Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie; - zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot; - w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo itp.); - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne). 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ). 9. Oświadczenie o zatrudnieniu (klauzule społeczne) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ścianki wspinaczkowej na terenie SP im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej i postawienie dwóch bulderów zewnętrznych na terenie Młodzieżowej Strefy Aktywności
Dodano: 2024-07-30 - SVA/U/4620-106/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
Dodano: 2024-07-30