Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, Browarna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 640-16-53 , , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
Browarna 12
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 640-16-53 , , fax. -
REGON: 1775600356 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty budowlane – Inspektorat ZUS w Sokołowie Podlaskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim w zakres którego wchodzi: a) remont okresowy budynku Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim, b) dostosowanie wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji, zostały określone w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, oraz Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga przez cały okres realizacji Umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób bezpośrednio realizujących roboty budowlane z wyłączeniem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. Kierownika Budowy i Kierowników poszczególnych branż robót. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za wynagrodzeniem w wysokości nie mniejszej niż minimalne wynagrodzenie za pracę w przeliczeniu na pełen etat - ustalone na podstawie art. 6 - 8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności określone w ust. 3, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca przedłoży dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkrecji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej obsługującej duża scenę Teatru Rampa na Targówku.
Dodano: 2024-05-18 - Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-05-18 - Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
Dodano: 2024-05-16 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-05-16 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-05-16 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-05-16 - Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15