Przetargi.pl
Roboty budowlane i wykończeniowe oraz roboty w przyziemiu i remont schodów w budynku Rektoratu przy ul. Zacisze 3 w Katowicach.

Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-025 Katowice, ul. Zacisze 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2554017 , fax. 032 7857911
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
    ul. Zacisze 3 3
    40-025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2554017, fax. 032 7857911
    REGON: 00027576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane i wykończeniowe oraz roboty w przyziemiu i remont schodów w budynku Rektoratu przy ul. Zacisze 3 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane i wykończeniowe na parterze oraz w przyziemiu w budynku Rektoratu przy ul. Zacisze 3 w Katowicach dla Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. 1) Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia, w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w: 1 Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2 Przedmiarach robót, 3 W plikach w folderze Konstrukcja. stanowiących Załącznik Nr 2 do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) dla zadania I: 3900,00 zł b) dla zadania II:3000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : -w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego : ING Bank Śląski S.A. O/Katowice 22 1050 1214 1000 0007 0000 7875, lub -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub w gwarancjach bankowych lub - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275. ze zm). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: - nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, `2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: 2.1 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.2 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy). - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie wierzyciela (Zamawiającego). - gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XVIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale XX ust. 5 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien złożyć w kasie Zamawiającego (pokój nr. 16, ul. Wojewódzka 33, Katowice), a do oferty załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem jego kserokopię. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 10.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 10.2. którego oferta została wybrana: 10.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.2.3. zawarcie umowy w sprawie mówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane dla każdego zadania osobno odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą z robót budowlanych polegającą na robotach ogólnobudowlanych w obiektach objętych ochroną konserwatorską lub w obiektach zabytkowych, w tym każda o wartości co najmniej: a) dla zadania I: 160.000,00 (sto sześćdziesiąt tysięcy) złotych brutto; b) dla zadania II: 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy) złotych brutto. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę robót budowlanych, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać roboty o wartości mniejszej od wymaganej przez Zamawiającego; 2) dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z póź. zm.), w tym co najmniej 1 osobą: a) posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej wykonawcze bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (ogólnobudowlanej). b) z minimum 5-letnią praktyką (doświadczeniem) zawodową (liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych)- w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w minimum 3 obiektach, będących pod ochroną konserwatorską lub w obiektach zabytkowych; Osoby wymienione w pkt. 2 muszą przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a) dla zadania I: 160.000,00 (sto sześćdziesiąt tysięcy) złotych brutto; b) dla zadania II: 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy) złotych brutto. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg. formuły spełnia/niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 5. Wnieśli wadium w wysokości i na zasadach określonych w rozdziale X niniejszej SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W ramach zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 2, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, robót budowlanych, których wartość przekraczała bądź była równowartością: a) dla zadania I: 160.000,00 (sto sześćdziesiąt tysięcy) złotych brutto b) dla zadania II: 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy) złotych brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Do wymienionego wyżej wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą z robót budowlanych polegającą na robotach ogólnobudowlanych w obiektach objętych ochroną konserwatorską lub w obiektach zabytkowych; 2) wykazu pracowników, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zadania wykonywania przez nich czynności. W wykazie Wykonawca powinien wymienić co najmniej 1 osobę posiadającą: a) uprawnienia budowlane co najmniej wykonawcze bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej b) z minimum 5-letnią praktyką (doświadczeniem) zawodową (liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych)- w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w minimum 3 obiektach, będących pod ochroną konserwatorską lub w obiektach zabytkowych; Do wykazu należy bezwzględnie dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)tj. - zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach, wraz z aktualnym wpisem do okręgowej izby inżynierów i informacją o posiadanym ubezpieczeniu. Jeżeli Wykonawca, w wykazie o którym mowa wyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował - w takim przypadku powinien dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC kontraktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w rozdziale XII pkt.3. SIWZ Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia, a w trakcie realizacji zamówienia winien okazać dowód posiadania takiego ubezpieczenia, gdy ubezpieczenie załączone do oferty nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia. 6. kosztorys ofertowy uproszczony- sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej Specyfikacji: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, folderu Konstrukcja oraz Przedmiarów. (Suma kwot za poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego, powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej. Kosztorys ofertowy winien zawierać zestawienie składników cenotwórczych RMS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach