Przetargi.pl
Roboty Budowlane - remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7 i Klinicznej 1A, NS: 70/PN/2010

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3491248 , fax. 058 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3491248, fax. 058 3492074, 3461178
    REGON: 00028864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty Budowlane - remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7 i Klinicznej 1A, NS: 70/PN/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7, zgodnie z przedmiarami robót (kosztorysy ofertowe - ślepe) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2.W skład Przedmiotu zamówienia wchodzi: -Zadanie nr 1: Adaptacja sali chorych na salę pooperacyjną w Klinice Chirurgii Ogólnej, Endokrynologicznej i Transplantacyjnej w budynku nr 2, -Zadanie nr 2: Roboty malarskie - korytarz Kliniki Ginekologii, ul. Kliniczna, -Zadanie nr 3: Roboty malarskie korytarza i pomieszczeń oraz remont kabin natryskowych w łazience Kliniki Położnictwa w budynku Głównym UCK przy ul. Klinicznej 1A, -Zadanie nr 4: Wykonanie izolacji poziomej metodą injekcji krystalicznej - pomieszczenia szatni dla pracowników z budynku nr 8. -Zadanie nr 5: Wykonanie robót budowlanych w Oddziale Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii i Chirurgii Naczyniowej w budynku nr 3. -Zadanie nr 6: Przebudowa sekretariatu w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej w budynku nr 4 -Zadanie nr 7: Wykonanie otworu drzwiowego oraz ułożenie wykładziny PCV w Poradni Okulistycznej bud 15 oraz pom w Kl. Ginekologii przy ul Klinicznej 1A, 3.W przypadku stwierdzenia, że przedmiar robót Zamawiającego stanowiący załącznik do SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego do 12 dni przed upływem terminu składania ofert. Wyrażenie zgody przez Zamawiającego, na piśmie, na roboty nie przewidziane jakie należy wykonać przy realizacji przedmiotu zamówienia jest podstawą do zawarcia ich w kosztorysie ofertowym uproszczonym. Zamawiający wyrazi zgodę na zamieszczenie dodatkowym prac w tabeli cenowej przez Wykonawców po stwierdzeniu ich niezbędności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przekaże treść zgody na zamieszczenie prac nieprzewidzianych w tabeli cenowej wszystkim pozostałym Wykonawcom. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania ustalone w rozdz.II, pkt.1 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skompletowania całości zamówienia spośród wszystkich ofert całkowitych i częściowych zgodnie z podanymi niżej kryteriami oceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach