Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Centrum Usług Informatycznych w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej przy ulicy G. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny i kompleksowa modernizacja pomieszczeń Centrum Usług Informatycznych znajdujących się na poziomie 200 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. G. Narutowicza 11/12. Budynek Gmachu Głównego został wybudowany w roku 1904 i wraz z kompleksem pozostałych budynków Politechniki Gdańskiej znajduje się pod ochroną konserwatorską. Remont zostanie prowadzony w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. Zakres prac remontowych obejmuje pomieszczenia biurowe na poziomie 200 o łącznej powierzchni 586,60m2 oraz pomieszczenia w Gmachu Głównym związane z infrastrukturą techniczną do obsługi CUI na poziomie 000 ,- 100 oraz 500 (pomieszczenia DSO, wentylatorni, techniczne, rozdzielni i UPS) o łącznej powierzchni 87,12 m2. Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń: 673,72 m?. Wysokość pomieszczeń: na poziomie 200: 4,60 m na poziomie 0: 3,60 m na poziomie -100: 2,1 m. Remont pomieszczeń CUI ma na celu dostosowanie układu funkcjonalnego pomieszczeń do nowych potrzeb użytkowych, dostosowanie do obowiązujących przepisów oraz usprawnienie działania instalacji m.in. systemu wentylacyjnego. Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej wod.-kan. i c.o., wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, elektrycznej (instalacja oświetleniowa, gniazd dedykowanych i ogólnych, zasilanie centrali urządzeń technologicznych i teletechnicznych, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego, zasilania rolet okiennych), instalacji słaboprądowych (SSP, DSO, KD, SAWiN, okablowanie strukturalne). Zakres prac remontowych nie ma wpływu na zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania pomieszczeń. Zamawiający informuje, że roboty będą wykonywane w trzech etapach obejmujących następujące pomieszczenia:. Etap I: 2.01, 2.01A, 2.02, 2.03, 2.04, 2.05, 206, 2.07, 2.08, -1.01, -1.02, -1.03. Etap II: 2.09, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13 Etap III: 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18. Dla poszczególnych etapów należy przewidzieć tygodniową przerwę w prowadzeniu robót niezbędną na dokonanie wyprowadzenia pracowników z zajmowanych pomieszczeń przed remontem do pomieszczeń już wyremontowanych. Zamawiający wymaga również utrzymania ciągłości dostawy mediów (elektrycznych, sieci IT ) oraz funkcjonowania instalacji SAP oraz SAWiN dla użytkowanych pomieszczeń na każdym z etapów robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452620001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 85.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wzmocnienie posadowienia fundamentów budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Gdyni przy ul. Kopernika 34 w technologii jet grouting
Dodano: 2014-06-13 - MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W STARYM BARKOCZYNIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I UTWORZENIEM PLACU ZABAW
Dodano: 2012-10-18 - Wzmocnienie ściany nośnej w pomieszczeniach Nr 14, 101,101A,102 i remont tych pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9.
Dodano: 2012-07-20 - Roboty Budowlane - remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7 i Klinicznej 1A, NS: 70/PN/2010
Dodano: 2010-05-12 - Roboty budowlane - remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7 i Klinicznej 1A, NS: 129/PN/2009
Dodano: 2009-12-22 - Remonty pomieszczeń w budynkach UCK przy ul. Dębinki 7.
Dodano: 2009-06-16 - Rozbiórka komina ceglanego nieczynnej kotłowni, w kompleksie Szpitala przy ul. Dębinki 7.
Dodano: 2009-05-28