Przetargi.pl
Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w budynku przy ul. Młyńskiej 1a

Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6473625 , fax. 061 6473628
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
    ul. Młyńska 1a 1a
    61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6473625, fax. 061 6473628
    REGON: 30070593200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w budynku przy ul. Młyńskiej 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych w budynku przy ul. Młyńskiej 1a w następujących pomieszczeniach: pok. 224, 224a, 226, 227, 229, 229a, 228, 230, 231 oraz w salach rozpraw 107 i 331b w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz instalacji elektrycznej zgodnie z następującą dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ: a. przedmiar robót - załącznik nr 6 b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 c. inwentaryzacja z lokalizacją pomieszczeń - załącznik nr 8 2. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a 3. Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy: a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonany przedmiot umowy 3 lat gwarancji, licząc od daty odbioru ostatniego wyremontowanego pomieszczenia / od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. b. Okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac. 4. Prace remontowe będą wykonywane w obiekcie czynnym, dlatego też wszelkie prace hałaśliwe nie mogą być wykonywane w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od godziny 8:00 do godziny 18:00, a od wtorku do piątku od godziny 8:00 do godziny 16:00. 5. Wszelkie prace remontowe wykonywane będą etapami - maksymalnie po 2 pomieszczenia jednocześnie. Wyjątek stanowi etap 4 (remont w pok. 228, 230, 231). 6. Kolejność wykonywania prac remontowych jest następująca, może ona ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień punktu powyższego. a. etap 1 - remont pok. 224 i 224a, b. etap 2 - remont pok. 226 i 227, c. etap 3 - remont pok. 229 i 229a, d. etap 4 - remont pok. 228, 230 i 231, e. etap 5 - remont sal rozpraw 107 i 331b 7. Po zakończeniu każdego z etapów prac, wyremontowane pomieszczenia zostaną oddane do eksploatacji Zamawiającego. Przekazanie pomieszczeń potwierdzone być musi protokołem odbioru etapu prac. Przekazanie kolejnych pomieszczeń do remontu może nastąpić wyłącznie po zakończeniu remontu pomieszczeń określonych w etapie poprzedzającym. 8. Wykonanie prac remontowych we wszystkich wskazanych pomieszczeniach, równoznaczne z wykonaniem przedmiotu umowy potwierdzone być musi protokołem odbioru końcowego prac. 9. Szczegółowe regulacje dotyczące odbioru prac zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach