Przetargi.pl
roboty budowlane - dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie klimatyzacji dla Sali Rozpraw nr 39 w budynku Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9

Sąd Rejonowy w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Franciszkańska 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4239300 , fax. 061 4239369
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Gnieźnie
    ul. Franciszkańska 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4239300, fax. 061 4239369
    REGON: 00032390900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane - dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie klimatyzacji dla Sali Rozpraw nr 39 w budynku Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane - dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie klimatyzacji dla Sali Rozpraw nr 39 w budynku Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9, zgodnie z: a. Projektem budowlanym, b. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, c. Przedmiarem robót 3. Zakres przedmiotu zamówienia Przewidziane prace zakładają montaż, instalację i uruchomienie klimatyzacji dla Sali Rozpraw nr 39 w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Franciszkańskiej 9 w Gnieźnie. Zakres przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a. w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnych, okresowych przeglądów konserwacyjnych zainstalowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta, obejmujących czynności niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń, zapewniających ich sprawne funkcjonowanie. Koszty materiałów i części zużytych do wykonania w ramach gwarancji okresowych przeglądów konserwacyjnych pokryje w całości Wykonawca. b. podczas realizacji prac, miejsca przebywania oraz poruszania się osób muszą zostać zabezpieczone w sposób uniemożliwiający powstanie jakichkolwiek zagrożeń dla życia, zdrowia oraz mienia tych osób. Roboty w ciągach komunikacyjnych budynku muszą zostać zaplanowane w sposób umożliwiający swobodne poruszanie się, a także dostęp do pomieszczeń pracownikom i interesantom Sądu. c. wykonawca na bieżąco usuwać będzie wszelkie zagrożenia oraz zabrudzenia powstałe w budynku Sądu związane z realizacją prac na podstawie niniejszej Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500 zł. (słownie: jedentysiącpięćsetzłotych 00/100), 2. Termin wniesienia wadium: a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ , przed upływem na składanie ofert. b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty przy czym: - wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: BGK O/Poznań 30 1130 1017 0021 1000 1690 0004 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony - Roboty budowlane - dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie klimatyzacji w Sali Rozpraw nr 39 w budynku Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9 - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a. w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b. w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach