Przetargi.pl
Roboty budowlane - Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicach R.Zwoźniakowej i E. Makuli w Katowicach.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicach R.Zwoźniakowej i E. Makuli w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej ze studniami rewizyjnymi, włazami typu ciężkiego (uchylnymi), wpustami ulicznymi- bocznymi wraz z układem drogowym (jezdni asfaltowych i dojazdów z kształtki betonowej oraz poboczy) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicach R.Zwoźniakowej i E. Makuli w Katowicach Do wykonania przedmiotu zamówienia są konieczne roboty pomocnicze i uzupełnienia w zakresie: Przebudowa sieci elektroenergetycznej (napowietrznej SN) wraz ze zmianą lokalizacji 1 słupa SN. Przebudowa sieci teletechnicznej napowietrznej i kanałowej (2 nowe słupy drewniane, studnia przyłączeniowa z uzbrojeniem, kanalizacja teletechniczna ok. ~360,0 mb, kable -łącznie ~ 300,0mb). Wykonanie organizacji ruchu drogowego na czas robót oraz docelowej. Zaprojektowanie i wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej, nie objętego dokumentacją projektową a koniecznego do wykonania. Zakres rzeczowy obejmuje m.in. kanalizację na odcinku od studni S8 w kierunku ul. Sandacza. o dł. ok. 230 mb i śr. ? 315 PVC przy średnim zagłębieniu 2,7m. (zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym). Ogólne zestawienie części przedmiotu zamówienia : sieć kanalizacji sanitarnej ~ 1670,00 mb (65 kpl studni rewizyjnych ? 1200 mm), sieć kanalizacji deszczowej ~ 1100,00 mb(32 kpl studni rewizyjnych ? 1200 mm i 40 wpustów ulicznych uchylnych), drogi o nawierzchni bitumicznej ~ 4700,00 m2 dojazdy i pobocza o nawierzchni z kształtki betonowej typ BEHATON ~ 3000,00 m2 Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi - 7.161.929,43 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 143.000 zł. sł. sto czterdzieści trzy tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. tj. : a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w szczególności wykonali: - sieć kanalizacyjną ogólnospławną lub sanitarną lub deszczową o średnicy co najmniej ? 315 PCV . i dł. min. 500 mb - minimum 2 realizacje, - roboty drogowe z nawierzchnią asfalto - betonową (bitumiczną) o powierzchni min. 3000,00m2 - roboty chodnikowe z nawierzchnią z kształtki betonowej o powierzchni min. 2000,00m2 - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi projektowe odpowiadające swoim rodzajem i zakresem dokumentacji projektowej ,stanowiącej przedmiot zamówienia w szczególności wykonali: - projekt(dokumentację) budowlano-wykonawczy kanalizacji o długości nie mniejszej niż 200mb. - minimum 1 opracowanie dokumentacyjne, -oraz załączą dokumenty potwierdzające , że w/w roboty budowlano-wykonawcze i usługi związane z opracowaniem projektowo-dokumentacyjnym zostały wykonane należycie. b) wykonawcy winni dysponować lub będą dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje wymienione poniżej: Kierownik Budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm.) Kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-sieciowej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz sieci elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm.) Projektant - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-sieciowej w zakresie sieci kanalizacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm.) UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że zostaną udostępnione. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków : zasada SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie nalezy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu : a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . b) oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, g)wykaz wykonanych usług projektowych w 3 ciągu ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem ,rodzajem i usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. i) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DzU Nr 87 poz.605 ze zm). Oferty wspólne 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A/ do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B/ do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt a, c, d, konsorcja - dokumenty wymienione w pkt a, c, d, e,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach