Przetargi.pl
Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/57/2011

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/57/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa dwukomorowego bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 20,0m/3 wraz z kanalizacją sanitarną łączącą budynek ze zbiornikiem w msc. Międzychód gmina Dolsk na działce nr 52/2. (100% ANR). Wykonawca zobowiązany jest do : 1.1.1. Przedłożyć pisemnie Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, 61-834 Poznań, ul. Gołębia 2, dane kierownika budowy w celu jego zatwierdzenia 1.1.2. Wykonać (zgodnie z pozwoleniem nr 540/C/2010) pod nadzorem kierownika badań archeologicznych Pani Ewy Pawlak, zam. ul. Raszyńska 37/10, 61-135 Poznań, archeologiczne badania wykopaliskowe, których rozpoczęcie i zakończenie należy zgłosić pisemnie urzędowi konserwatorskiemu 1.1.3. Zawiadomić pisemnie za pokwitowaniem wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia na 7 dni przed rozpoczęciem i na 7 dni przed zakończeniem badań archeologicznych wskazanych w pozwoleniu 1.1.4. Niezwłocznie zawiadomić wojewódzkiego konserwatora zabytków o przerwach we wskazanych w pozwoleniu badaniach archeologicznych, które mogą wpłynąć na zmianę programu tych badań 1.1.5. Niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych 1.1.6. Prowadzić dokumentację przebiegu badań archeologicznych oraz opracować wyniki tych badań w sposób umożliwiających jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć i przekazanie jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków terminie 7 dni przed terminem wykonania umowy 1.1.7. Prowadzenie doraźnej konserwacji pozyskanych zabytków i ich dokumentacji i przekazania ich wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 7 dni przed wykonaniem umowy 1.1.8. Prowadzenie inwentaryzacji polowej pozyskanych zabytków i ich dokumentacji i przekazania jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 7 dni przed wykonaniem umowy 1.1.9. Sporządzenie karty AZP do weryfikowanego stanowiska archeologicznego w dwóch egzemplarzach 1.1.10. Opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu badań i przekazania do wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 7 dni przed wykonaniem umowy 1.1.11. Uporządkowanie terenu po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu badań 1.1.12. Prowadzenie dokumentacji w ramach wskazanych w pozwoleniu badań zgodnie ze standardami określonymi w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 1.2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót : 1.2.1. Montaż kompletnego zbiornika bezodpływowych na ścieki dwukomorowego o pojemności 2 x 20,0m/3 1.2.2. Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC od mieszkań do zbiornika 1.2.3. Montaż studzienek kanalizacyjnych 1.2.4. Demontaż starych studzienek i zbiornika z zasypaniem 1.2.5. Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją 1.2.6. Przywrócenie do stanu zastanego terenu robót, a także : 1.2.7. Wykonanie innych robót w sposób wynikający z obowiązujących przepisów, norm i sztuki budowlanej, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie zbiornika i instalacji 1.2.8. Wykonanie geodezji powykonawczej 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. 4. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. 5. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9. Materiały pochodzące z robót prowadzonych w ramach zamówienia, w tym pochodzące z robót rozbiórkowych, ziemnych, wycinki drzew i krzewów, itp. stanowić będą własność Wykonawcy, po ich zafakturowaniu przez Zamawiającego, wg zasad opisanych w § 8 pkt 2 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 10. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 11. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 12. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktur częściowych. 13. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za częściowo wykonane prace. 14. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. 15. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 16. Zamawiający nie przewiduje: - składania ofert częściowych, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach