Przetargi.pl
Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/46/2011

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/46/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont - roboty zabezpieczające-budynek ogrodnika położonego w miejscowości Iwno gm. Kostrzyn Wlkp. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1.1. przedstawienia urzędowi konserwatorskiemu kierownika robót w celu jego zatwierdzenia, 1.1.2. zgłosić pisemnie urzędowi konserwatorskiemu rozpoczęcie robót, 1.1.3. zgłosić pisemnie urzędowi konserwatorskiemu zakończenie robót, 1.2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 1.2.1. przemurowanie kominów, 1.2.2. wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, 1.2.3. wymiana belek stropowych wraz z poszyciem górnym - w części, 1.2.4. naprawa schodów drew. wew., 1.2.5. wykonanie instalacji odgromowej, 1.2.6. naprawa gzymsów, 1.2.7 naprawa słupów bramowych, 1.2.8. zabezpieczenie otworów, 1.2.9. odbicie i wykonanie nowych tynków zew. renowacyjnych. 1.3. Kierownik budowy jest obowiązany wypełniać obowiązki zgodnie z Prawem Budowlany pozwoleniami wydanymi przez WUOZ w Poznaniu. 1.4. Wypełnić wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.5. Po zakończeniu robót wykonawca załączy dokumentację odbiorową zawierającą: 1.5.1. deklaracje zgodności, 1.5.2. atesty, 1.5.3. aprobaty techniczne, 1.5.4. oświadczenia kierownika budowy, 1.5.5. niezbędne protokoły badań, 1.5.6. kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 1.5.7. dokumentację powykonawczą wraz dokumentacją fotograficzną przebiegu robót 2 egz. 2. Materiał z odzysku: 2.1. złom stalowy, 2.2. drewno opałowe, Wartość materiału z odzysku wynosi 314,25 zł 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. 5. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. 6. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Materiały pochodzące z robót prowadzonych w ramach zamówienia, w tym pochodzące z robót rozbiórkowych, ziemnych, wycinki drzew i krzewów, itp. stanowić będą własność Wykonawcy, po ich zafakturowaniu przez Zamawiającego, wg zasad opisanych w § 8 pkt 2 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 11. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 12. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktur częściowych. 14. Termin płatności za wykonaną pracę wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za częściowo wykonane prace. 15. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag przez inspektora nadzoru reprezentującego zamawiającego. 16. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 17. Zamawiający nie przewiduje: - składania ofert częściowych, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach