Przetargi.pl
Roboty budowlane - kanalizacja sanitarna - wschodnia część Ozorkowa - kolektor sanitarny w ul. Granicznej.

Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Żwirki 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2771400 , fax. 042 2771401
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
    ul. Żwirki 30 30
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 2771400, fax. 042 2771401
    REGON: 47170857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - kanalizacja sanitarna - wschodnia część Ozorkowa - kolektor sanitarny w ul. Granicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonane zostaną: - Kanał sanitarny ? 0,40 m wykonany z rur kamionkowych glazurowanych kielichowych łączonych na uszczelki gumowe (odbiornikiem ścieków będzie istniejący kolektor sanitarny w ul. Sosnowej); długość kanału - 490,37 mb; - Studnie rewizyjne z prefabrykowanych elementów betonowych ? 1.400 mm o połączeniach na uszczelki gumowe - 13 szt. - Przykanaliki sanitarne ? 0,15 m wykonany z rur kamionkowych glazurowanych kielichowych łączonych na uszczelki gumowe - 140,53 mb ( 29 szt.) zakończone fabryczną zaślepką. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót i STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wyboru spośród wykonawców, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1 w okresie ostatnich 5 lat zrealizowali minimum 2 zamówienia związane z budową kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o długości każde co najmniej 400 mb; 2.2 zatrudniają przynajmniej jedną osobę zdolną do realizacji zamówienia, tzn.: która posiada odpowiednie uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by ww. osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 4); 2.3 zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń; 2.4 wpłacą wadium w wysokości 10 000 PLN; 2.5 Wykonawca osiągnął w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sumaryczne przychody netto (bez VAT) ze sprzedaży w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN; 2.6 posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 5 pracowników. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 ofertę na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7 dokument informujący, iż w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - zrealizował minimum 2 zamówienia związane z budową kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o długości każde co najmniej 400 mb (wg załącznika nr 3), a także dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem zadań określonych w pkt 6.2.1 SIWZ; 1.8 informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - zgodnie z opisem pkt. 6.2.6 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.9 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu powierzonych czynności i posiadanych kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.10 kopie dokumentów potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia, tj.: 1.10.1 że osoby kierujące robotami budowlanymi posiadają uprawnienia budowlane; 1.10.2 że osoby kierujące robotami budowlanymi przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone w obowiązkowym zakresie od odpowiedzialności cywilnej osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 1.11 rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych (jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres zgodnie z opisem w pkt 6.2.5 SIWZ. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży za okres jak wyżej. 1.12 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 (słownie: sto tysięcy złotych); 1.13 dowód wpłaty wadium 10 000 PLN..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opkspzoo.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach