Przetargi.pl
Roboty Budowlane : grupa 1- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb bloku operacyjnego Chirurgii Jednego Dnia Oddziału Otolaryngologicznego Szpitala , grupa 2 - Wykonanie remontu nawierzchni drogowej i chodników w obrębie części frontowej Szpitala

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty Budowlane : grupa 1- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb bloku operacyjnego Chirurgii Jednego Dnia Oddziału Otolaryngologicznego Szpitala , grupa 2 - Wykonanie remontu nawierzchni drogowej i chodników w obrębie części frontowej Szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: GRUPA 1: 1. Przebudowa pomieszczeń szpitalnych dla potrzeb bloku operacyjnego Chirurgii Jednego Dnia Oddziału Otolaryngologicznego Inwestycja przewiduje co najmniej: a. w zakresie architektury: przebudowę pomieszczeń wewnątrz budynku poprzez wybicie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych, wyburzenie ścian wewnętrznych, wstawienie nowych podziałów i wydzielenie nowych pomieszczeń stosownie do planowanej funkcji Bloku Operacyjnego Chirurgii Jednego Dnia Oddziału Otolaryngologii oraz stosownie do nowego zapotrzebowania – przebudowę instalacji. b. w zakresie konstrukcji: zmianę aranżacji istniejących pomieszczeń poprzez wydzielenie nowych powierzchni lekkimi ściankami działowymi; montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji i wykonanie koniecznych przebić w elementach konstrukcyjnych; wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianie konstrukcyjnej i kominowej oraz wyposażenie jednego z pomieszczeń w elementy Sali operacyjnej. c. w zakresie instalacji elektrycznej: Projektowane pomieszczenia wyposażone będą w instalacje elektryczne: oświetlenia, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalację ochrony przepięciowej, instalację ochrony przeciwporażeniowej, instalacja zasilania urządzeń zainstalowanych na stałe, instalację SSP, SKD, instalację okablowania strukturalnego. W projekcie zostaną wykorzystane istniejące rozdzielnice lokalne TUPS1, TUPS2, TO1, TU1, z których będą zasilone projektowane obwody i elementy instalacji elektrycznej. d. w zakresie instalacji sanitarnych: Dobór urządzeń oraz zapotrzebowanie czynników energetycznych dla wentylacji mechanicznej Rozprowadzenie sieci wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych oraz rozmieszczenie urządzeń. Doprowadzenie instalacji ciepła technologicznego, doprowadzenie instalacji chłodniczej wraz z urządzeniami, rozprowadzenie podłączeń instalacji wodnych i kanalizacji, rozprowadzenie rurociągów c.o. dla projektowanych grzejników i rozmieszczenie grzejników, Dokumentacja projektowa w szczególności projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia GRUPA 2 2.1 Remont nawierzchni drogowej i chodników w obrębie części frontowej Szpitala (brama wjazdowa, dojście i dojazd do pomieszczeń SOR, dojście do poradni specjalistycznych) Zakres rzeczowy obejmuje: wyrównanie starej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych– jezdnia +parking asfaltowy przed wejściem – 2 500 m², ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3˙cm – 2 500 m², rozebranie krawężników betonowych – 500 m.b., ułożenie nowych krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 500 m.b., wymiana zniszczonych płytek chodnikowych – 85 m² regulacja pozioma wpustów i włazów studzienek podziemnych (do układu drogowego po przebudowie) – 10 szt. Mapa terenu szpitala obrazująca zakres prac stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium będące sumą wadiów określonych dla poszczególnych grup, na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie grupy Wykonawca wnosi wadium w wysokości 21300,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy trzysta złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych grup została określona poniżej w formie tabelarycznej. Wadium dla poszczególnych grup: GRUPA 1 16 700,00 zł GRUPA 2 4 600,00 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. O/Kraków nr 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002. Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie sprecyzował warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy (wraz z kosztorysem ofertowym dla grupy 1) według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2 SIWZ. d) potwierdzenie wpłaty wadium. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach